Με καθαρό πολιτικό μήνυμα και ομόφωνες αποφάσεις ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 22ου Συνεδρίου του ΚΚΕ, σφραγίζοντας τη συνέχιση της ίδιας πολιτικής πορείας. Η νέα Κεντρική Επιτροπή, στην πρώτη της συνεδρίαση, επανεξέλεξε ομόφωνα Γενικό Γραμματέα τον Δημήτρης Κουτσούμπας, επιβεβαιώνοντας την απόλυτη πολιτική στήριξη στο πρόσωπό του και στη γραμμή της ηγεσίας.
Ολοκλήρωση Συνεδρίου με ομόφωνες αποφάσεις
Το 22ο Συνέδριο ολοκληρώθηκε με την ψήφιση του Απολογισμού και του Προγραμματισμού Δράσης έως το 23ο Συνέδριο, της Πολιτικής Απόφασης, καθώς και με την εκλογή νέας Κεντρικής Επιτροπής και Κεντρικής Επιτροπής Οικονομικού Ελέγχου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κόμματος, στις εργασίες τοποθετήθηκαν συνολικά 85 σύνεδροι, μεταφέροντας εμπειρία από τη δράση των Κομματικών Οργανώσεων σε όλη τη χώρα και από τα μέτωπα των εργατικών και λαϊκών προβλημάτων.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στο βασικό θέμα του Συνεδρίου, που αφορούσε το πώς η λειτουργία και η κατάσταση των δυνάμεων του ΚΚΕ θα εναρμονιστούν με ταχύτερους και πιο αποτελεσματικούς ρυθμούς με το επαναστατικό Πρόγραμμα και το Καταστατικό του κόμματος, ώστε να ενισχυθεί ο στόχος του «κόμματος παντός καιρού», έτοιμου να παρεμβαίνει σε κάθε συνθήκη.
Η πολιτική κατεύθυνση και το μήνυμα της ηγεσίας
Η Εισήγηση της Κεντρικής Επιτροπής, όπως και η τελική ομιλία του Δημήτρη Κουτσούμπα εκ μέρους της ηγεσίας, υπερψηφίστηκαν ομόφωνα, όπως και η Εισήγηση της Κεντρικής Επιτροπής Οικονομικού Ελέγχου. Παράλληλα, το Συνέδριο ενέκρινε ομόφωνα την Πολιτική Απόφαση, με την οποία καθορίζονται τα καθήκοντα και οι προτεραιότητες του κόμματος μέχρι τη σύγκληση του 23ου Συνεδρίου.
Στο επίκεντρο των τοποθετήσεων βρέθηκαν οι διεθνείς και εσωτερικές εξελίξεις, με την ηγεσία να τονίζει την ανάγκη καθημερινής πολιτικής δράσης που θα συνεγείρει τις εργατικές και λαϊκές συνειδήσεις και θα ενισχύει τον ρόλο του ΚΚΕ ως καθοδηγητή της πάλης για τον σοσιαλισμό.
Βραβεύσεις Οργανώσεων και πολιτικό αποτύπωμα
Με την ολοκλήρωση του πρώτου θέματος του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε και η βράβευση των Κομματικών Οργανώσεων που διακρίθηκαν στην άμιλλα στρατολογίας, οικοδόμησης και διακίνησης του «Ριζοσπάστης» για το 2025, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων προς τιμήν του 22ου Συνεδρίου.
Για την άμιλλα στρατολογίας και οικοδόμησης, την πρώτη θέση κατέλαβε η Κομματική Οργάνωση Κρήτης, ακολούθησε η Κομματική Οργάνωση Ηπείρου – Κέρκυρας – Λευκάδας και τρίτη αναδείχθηκε η Κομματική Οργάνωση Δυτικής Ελλάδας. Αντίστοιχα, στη διακίνηση του «Ριζοσπάστη» διακρίθηκαν η Κομματική Οργάνωση Αττικής στην πρώτη θέση, η Ανατολική Στερεά – Εύβοια στη δεύτερη και η Δυτική Ελλάδα στην τρίτη.
Η ολοκλήρωση του Συνεδρίου αφήνει ως πολιτικό αποτύπωμα την εικόνα ενός κόμματος με εσωτερική συνοχή, ξεκάθαρη στρατηγική και στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του στους χώρους δουλειάς και στην κοινωνία, με την ηγεσία του να ανανεώνει τη δέσμευση για συνέχιση της ίδιας πορείας.
