Ο Ρουβίκωνας ανέλαβε την ευθύνη για τη λάθος επίθεση που πραγματοποίησε τα ξημερώματα της Δευτέρας στο Μενίδι, παραδεχόμενος ότι τα μέλη του προκάλεσαν φθορές σε γραφεία άλλης εταιρίας, θεωρώντας εσφαλμένα ότι ανήκαν στη «Βιολάντα». Σε ανακοίνωσή του, η αναρχική συλλογικότητα ξεκαθαρίζει ότι θα αποζημιωθεί η εταιρία που υπέστη τις ζημιές, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως «εμείς τα λάθη μας τα πληρώνουμε».
Η επίθεση και το λάθος στον στόχο
Η επιδρομή σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας στις Αχαρνές, όταν μέλη του Ρουβίκωνα έσπασαν τζάμια και προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε κτίριο εταιρίας. Όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, ο στόχος της επίθεσης δεν ήταν τα γραφεία της μπισκοτοβιομηχανίας «Βιολάντα», αλλά γειτονική επιχείρηση που συνορεύει με αυτά.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα δύο κτίρια βρίσκονται το ένα πίσω από το άλλο. Τα μέλη της συλλογικότητας χρησιμοποίησαν κουβέρτα για να καλύψουν τα αιχμηρά κάγκελα της περίφραξης, πέρασαν στο προαύλιο και έσπασαν με βαριοπούλες τα γραφεία της εταιρίας που βρίσκονται μπροστά από εκείνα της «Βιολάντα», με αποτέλεσμα να χτυπηθεί λάθος αποδέκτης.
Η ανακοίνωση του Ρουβίκωνα
Λίγες ώρες μετά την επίθεση, ο Ρουβίκωνας δημοσιοποίησε ανακοίνωση στην οποία εξηγεί ότι η ενέργεια είχε στόχο τη «Βιολάντα ΑΕ», ως αντίδραση στη φονική έκρηξη που σημειώθηκε στο εργοστάσιο της εταιρίας στα Τρίκαλα και στοίχισε τη ζωή σε πέντε εργάτριες.
Στο κείμενο γίνεται λόγος για «εργοδοτικό έγκλημα» και για μια «ελάχιστη απάντηση» στη δολοφονία των πέντε εργαζομένων. Ωστόσο, η συλλογικότητα παραδέχεται ότι «αυτή τη φορά έγινε λάθος» και ότι τα γραφεία που χτυπήθηκαν ανήκουν σε άλλη εταιρία, η οποία απλώς εφάπτεται με εκείνα της «Βιολάντα».
«Τα λάθη μας τα πληρώνουμε»
Ο Ρουβίκωνας επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ότι αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για το λάθος, σημειώνοντας ότι η εταιρία που υπέστη τις ζημιές θα αποζημιωθεί. «Εμείς, από την άλλη, τις ευθύνες μας, όπως πάντα, τις αναλαμβάνουμε. Η εταιρεία που χτυπήθηκε, θα αποζημιωθεί για τις υλικές ζημιές της. Γιατί εμείς τα λάθη μας τα πληρώνουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, η συλλογικότητα επιμένει ότι, κατά την άποψή της, οι ευθύνες για τη φονική έκρηξη στα Τρίκαλα εξακολουθούν να βαραίνουν την εταιρία και το πολιτικό προσωπικό της κυβέρνησης, ανεξαρτήτως του λάθους που παραδέχεται ότι έκανε στην πρόσφατη ενέργεια στις Αχαρνές.
