Ενίσχυση του ΕΣΥ με σύγχρονο εξοπλισμό – Εγκαινιάστηκαν οι νέες χειρουργικές τράπεζες στο «Ερυθρός Σταυρός» με δωρεά του Κοινοβουλίου

19
Μάρτιος
2026
Συνεχίζεται η κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση της ΝΔ - Τι λένε οι βουλευτές

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Σε μια κίνηση υψηλού συμβολισμού αλλά και ουσιαστικής ενίσχυσης των δημόσιων υποδομών υγείας, ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, Νικήτας Κακλαμάνης, παρέστη στην τελετή εγκαινίων τεσσάρων νέων χειρουργικών τραπεζών υψηλής τεχνολογίας στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Κοργιαλένειο – Μπενάκειο» Ε.Ε.Σ. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία υλοποιήθηκε μέσω δωρεάς του Ελληνικού Κοινοβουλίου, υπογραμμίζει τη διαρκή δέσμευση της Πολιτείας για τη θωράκιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) και την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου προς το κοινωνικό σύνολο, σε μια περίοδο που οι απαιτήσεις για τον εκσυγχρονισμό των νοσοκομειακών μονάδων παραμένουν στο επίκεντρο της εθνικής στρατηγικής.

Η τελετή πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συγκίνησης και θεσμικής ομοψυχίας, παρουσία της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας και εκπροσώπων των υγειονομικών αρχών. Μετά την τέλεση του καθιερωμένου Αγιασμού, ο κ. Νικήτας Κακλαμάνης έλαβε τον λόγο, αναδεικνύοντας τη σημασία της ομόφωνης απόφασης που έλαβε η Διάσκεψη των Πρόεδρων της Βουλής για την πραγματοποίηση της δωρεάς. Ο Πρόεδρος της Βουλής, ο οποίος διατηρεί μια βαθιά και διαχρονική σχέση με τον ιατρικό κλάδο, σημείωσε με νόημα πως «τα αξιώματα είναι παροδικά, το αξίωμα όμως του γιατρού είναι μόνιμο», θέλοντας να εξάρει το λειτούργημα των ανθρώπων που υπηρετούν στην πρώτη γραμμή της περίθαλψης.

Η στρατηγική επιλογή της Βουλής για την Υγεία

Στην ομιλία του, ο κ. Κακλαμάνης κατέστησε σαφές ότι η παρέμβαση στο «Κοργιαλένειο – Μπενάκειο» δεν αποτελεί ένα μεμονωμένο περιστατικό, αλλά εντάσσεται σε ένα ευρύτερο και συγκροτημένο πρόγραμμα στήριξης του ΕΣΥ από το Κοινοβούλιο. Όπως εξήγησε, η Βουλή των Ελλήνων παρακολουθεί στενά τις ανάγκες των νοσηλευτικών ιδρυμάτων σε όλη την επικράτεια και παρεμβαίνει στοχευμένα για την αναβάθμιση των υποδομών τους. «Η Βουλή θα συνεχίσει να συμβάλλει με κάθε τρόπο, ώστε να ενισχύεται το έργο του Εθνικού Συστήματος Υγείας», τόνισε, συμπληρώνοντας ότι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελεί αδιαπραγμάτευτο στόχο για τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής και της δημόσιας ευημερίας.

Παράλληλα, ο Πρόεδρος της Βουλής αναφέρθηκε με ιδιαίτερα θερμά λόγια στο έργο του Υπουργείου Υγείας, εστιάζοντας στην προσπάθεια που καταβάλλει ο Άδωνις Γεωργιάδης. Διαθέτοντας ο ίδιος την εμπειρία της θητείας στο συγκεκριμένο Υπουργείο, ο κ. Κακλαμάνης αναγνώρισε τη δυσκολία του εγχειρήματος και την καθημερινή μάχη για την ενίσχυση του συστήματος, υπογραμμίζοντας ότι το παραγόμενο έργο είναι ουσιαστικό και αποτυπώνεται στην αναβάθμιση της καθημερινότητας των ασθενών.

Ο εμβληματικός ρόλος του «Ερυθρού Σταυρού»

Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο ιστορικό και εμβληματικό υπόβαθρο του Γ.Ν.Α. «Κοργιαλένειο – Μπενάκειο». Ο κ. Κακλαμάνης χαρακτήρισε το νοσοκομείο πυλώνα της δημόσιας υγείας στην Αθήνα, επισημαίνοντας τη διαχρονική προσφορά του ιατρικού, νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού. «Εδώ δίνονται καθημερινά μάχες για τη διαφύλαξη της ανθρώπινης ζωής», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι η παροχή σύγχρονου εξοπλισμού, όπως οι νέες χειρουργικές τράπεζες, αποτελεί το ελάχιστο χρέος της Πολιτείας απέναντι σε αυτούς τους «μαχητές» της υγείας.

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, παίρνοντας τον λόγο, εξήρε την προσωπικότητα και τη συμβολή του Νικήτα Κακλαμάνη, υπογραμμίζοντας ότι η δική του καθοριστική μεσολάβηση ήταν εκείνη που επέτρεψε την ταχεία υλοποίηση της δωρεάς. Ο κ. Γεωργιάδης έδωσε έμφαση στη σημασία του συνδυασμού δημόσιων πόρων και δωρεών, σημειώνοντας ότι η θωράκιση των νοσοκομείων απαιτεί τη σύμπραξη όλων των θεσμικών δυνάμεων της χώρας. «Σε αυτές τις χειρουργικές τράπεζες θα δοθούν κρίσιμες μάχες για τη ζωή των ασθενών», δήλωσε με έμφαση, προσθέτοντας ότι ο εκσυγχρονισμός των χειρουργείων μειώνει τους χρόνους αναμονής και αυξάνει την ασφάλεια των επεμβάσεων.

Θεσμική εκπροσώπηση και ευχαριστίες

Στην τελετή παρέστησαν επίσης ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, ο οποίος παρακολουθεί στενά την υλοποίηση των εξοπλιστικών προγραμμάτων του ΕΣΥ, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αντώνιος Αυγερινός, καθώς και ο Διοικητής του Νοσοκομείου Αναστάσιος Καρανδρέας. Όλοι οι παρευρισκόμενοι εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τη Βουλή των Ελλήνων, επισημαίνοντας ότι τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν το ηθικό του προσωπικού και αναβαθμίζουν το κύρος του δημόσιου συστήματος υγείας.

Η δωρεά των τεσσάρων χειρουργικών τραπεζών υψηλής τεχνολογίας αποτελεί ένα ακόμη δείγμα της εξωστρέφειας και της κοινωνικής προσφοράς του Κοινοβουλίου. Σε μια εποχή που η τεχνολογική πρόοδος στην ιατρική τρέχει με ταχύτατους ρυθμούς, η αντικατάσταση παλαιού εξοπλισμού με σύγχρονα συστήματα είναι επιβεβλημένη. Το «Κοργιαλένειο – Μπενάκειο», μέσω αυτής της ενίσχυσης, αποκτά τα απαραίτητα εργαλεία για να συνεχίσει να προσφέρει υψηλής ποιότητας φροντίδα, παραμένοντας στην πρωτοπορία των νοσηλευτικών ιδρυμάτων της χώρας.

Θρήνος στο βόλεϊ: Πέθανε ο Ντανιέλ Καστελάνι ο θρύλος της Αργεντινής και πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού

Το παγκόσμιο βόλεϊ και ο αθλητισμός της Αργεντινής θρηνούν…

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ