Το πλήρωμα του Artemis II, αποτελούμενο από τους Ριντ Γουάισμαν, Βίκτορ Γκλόβερ, Χριστίνα Κοχ και Τζέρεμι Χάνσεν, ξεπέρασε το φράγμα της μέγιστης απόστασης από τον πλανήτη μας, στέλνοντας σήμα από το «βαθύ διάστημα». Η επιτυχία αυτή δεν είναι απλώς ένας αριθμός σε ένα κοντέρ, αλλά η οριστική επιβεβαίωση ότι η τεχνολογία του 2026 είναι πλέον έτοιμη να οδηγήσει το ανθρώπινο είδος πίσω στη σεληνιακή επιφάνεια και, αργότερα, στον Άρη.
Η ζωντανή μετάδοση από τις κάμερες υψηλής ευκρίνειας του Orion προσφέρει μοναδικά πλάνα της Γης ως μιας μικροσκοπικής γαλάζιας σφαίρας που χάνεται στο σκοτάδι, ενώ η Σελήνη δεσπόζει σε πρώτο πλάνο με μια λεπτομέρεια που κόβει την ανάσα. Στο κέντρο ελέγχου στο Χιούστον, οι επευφημίες ξέσπασαν τη στιγμή που το σκάφος πέρασε το κρίσιμο ορόσημο, με τους αστροναύτες να αναφέρουν ότι το σκάφος συμπεριφέρεται άψογα παρά την ακραία έκθεση στην κοσμική ακτινοβολία. Η αποστολή Artemis II αποτελεί το τελικό τεστ πριν από την ιστορική προσελήνωση του Artemis III, και η επίτευξη αυτού του ρεκόρ αποδεικνύει την αξιοπιστία των νέων συστημάτων υποστήριξης ζωής και προώθησης.
Καθώς το πλήρωμα προετοιμάζεται για τη διαδικασία επανεισόδου στην ατμόσφαιρα τις επόμενες ημέρες, η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα παρακολουθεί με δέος την υλοποίηση ενός ονείρου που παρέμενε στάσιμο για δεκαετίες.
