ΜέΡΑ25: «Ξαναπαραχωρούν την Αττική Οδό στα αρπακτικά»

25
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Την κατηγορηματική αντίθεσή του στη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, εξέφρασε το ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη. Η σχετική ανακοίνωση τιτλοφορείται: «Ξαναπαραχωρούν την Αττική Οδό στα αρπακτικά – Μαζί μπορούμε να τους σταματήσουμε».

Το ΜέΡΑ25, μεταξύ άλλων, χαρακτηρίζει «πραγματικά αδιανόητο μετά από όσα συνέβησαν, κάποιοι να επιμένουν στην γνωστή και πολύ επικερδή για ορισμένους, ιδιωτικομανία». Προσθέτοντας: «Μαζί με τους πολίτες λοιπόν, μπορούμε και πρέπει να τους σταματήσουμε από αυτό το έγκλημα της νέας παραχώρησης!».

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη, αναφέρει: «Οριστικοποιήθηκε το σχέδιο της νέας σύμβασης παραχώρησης για την Αττική Οδό. Δεν πήραμε δηλαδή κανένα μάθημα από την προηγούμενη παραχώρηση σε ιδιώτη, που οδήγησε και στον τραγικό εγκλωβισμό οχημάτων και οδηγών κατά την κακοκαιρία που είχε πλήξει τότε την πρωτεύουσα.

Τότε, που το ΜέΡΑ25 είχε ζητήσει κατ’ επανάληψη από Κυβέρνηση και Αξιωματική Αντιπολίτευση να δεσμευτούν για την επιστροφή της Αττικής Οδού -όπως και των υπόλοιπων οδικών αρτηριών της χώρας- στο δημόσιο, χωρίς ωστόσο να υπάρξει η σχετική δέσμευση ούτε από την ΝΔ του κ. Μητσοτάκη που προχώρησε τώρα στην νέα παραχώρηση, ούτε και από τον ΣΥΡΙΖΑ του κ. Τσίπρα, που είχε θέσει τα θεμέλια γι’ αυτή την νέα παραχώρηση.

Είναι όμως πραγματικά αδιανόητο μετά από όσα συνέβησαν, κάποιοι να επιμένουν στην γνωστή και πολύ επικερδή για ορισμένους, ιδιωτικομανία, την ώρα που οι ιδιώτες που επωφελούνται αυτών των παραχωρήσεων, δεν τηρούν ούτε τα ελάχιστα για την πραγματικά ασφαλή και απρόσκοπτη χρήση των οδικών αξόνων από τους πολίτες. Μαζί με τους πολίτες λοιπόν, μπορούμε και πρέπει να τους σταματήσουμε από αυτό το έγκλημα της νέας παραχώρησης!».

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ