Ο Γιώργος Α. Παπανδρέου, συμμετείχε στη σημερινή (1/5) απεργιακή συγκέντρωση της ΓΣΕΕ, της ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου της Αθήνας, για την Εργατική Πρωτομαγιά.
Σε δήλωσή του, μεταξύ άλλων, ανέφερε πως «Πρωτομαγιά δεν είναι μια έκθεση λουλουδιών, όπως νομίζει ο Πρωθυπουργός». Πρόσθεσε πως οι αξίες και κατακτήσεις της «απειλούνται παντού σήμερα». Κάλεσε σε αγώνες που «μπορούν να ανατρέψουν αυτήν την κατάσταση», καταλήγοντας πως «αυτές τις αρχές και αξίες έχουμε στο DNA του ΠΑΣΟΚ, γι’ αυτό παλεύουμε, γι’ αυτό θα παλεύουμε».
Αναλυτικά η δήλωση, του κυρίου Παπανδρέου, αναφέρει: «Η Πρωτομαγιά δεν είναι μια έκθεση λουλουδιών, όπως νομίζει ο Πρωθυπουργός.
Πρωτομαγιά, είναι η απαίτηση και οι αγώνες των εργαζόμενων για καλύτερη ζωή και για ισχυρή φωνή. Είναι η απαίτηση των εργαζομένων, των Ελλήνων πολιτών και όλων των λαών της γης, για μια πολιτεία δημοκρατική και δίκαιη.
Αυτές οι αξίες, αυτές οι κατακτήσεις, απειλούνται παντού σήμερα. Και στην Ελλάδα.
Απειλούνται από την τεράστια οικονομική ανισότητα. Απειλούνται από την τεράστια ακρίβεια για τους πολλούς, από τις μεγαλύτερες τιμές που έχουμε στην Ελλάδα στο πλαίσιο της ΕΕ, από τα τεράστια κέρδη των λίγων.
Απειλούνται από την ιδιωτικοποίηση των πάντων, από την υγεία και την παιδεία, μέχρι και το νερό που πίνουμε.
Απειλούνται από την αδιαφάνεια, την αυθαιρεσία, την υπονόμευση της ανεξαρτησίας των Μέσων Ενημέρωσης.
Απειλούνται από την κατασπατάληση των πόρων του Ελληνικού λαού και από τα χατίρια στους ολιγάρχες.
Μόνο οι αγώνες και η συμμετοχή μας μπορούν να ανατρέψουν αυτήν την κατάσταση. Πρώτα από όλα, με τη συμμετοχή όλων μας σε αυτές τις εκλογές και με τη συμμετοχή των νέων, που θέλουν μία καλύτερη Ελλάδα.
Χρειάζεται συμμετοχή για να σταματήσουμε την υποχώρηση της δημοκρατίας, αλλά και να προχωρήσουμε προς μία πράσινη, δίκαιη, συμμετοχική πολιτεία, με φωνή δυνατή για κάθε πολίτη.
Αυτές τις αρχές και αξίες έχουμε στο DNA του ΠΑΣΟΚ, γι’ αυτό παλεύουμε, γι’ αυτό θα παλεύουμε».
