Ανδρουλάκης: Χορηγός του κ. Μητσοτάκη, ο κ. Τσίπρας

15
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Επίθεση με «σκληρή γλώσσα» στον Κυριάκο Μητσοτάκη και Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης. Κατά τη διάρκεια της αποψινής ομιλίας του, σε προεκλογική συγκέντρωση, στο συνεδριακό κέντρο«Ιωάννης Βελλίδης» της ΔΕΘ.

«Τις τελευταίες ώρες κοντεύω να σκάσω από τη στεναχώρια μου μετά τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη ότι δεν έχει να πει τίποτα με το ΠΑΣΟΚ. Κύριε Μητσοτάκη εγώ και όλοι μαζί όλοι οι δημοκράτες προοδευτικοί πολίτες δεν έχουμε να πούμε τίποτα μαζί σας», είπε ο κ. Ανδρουλάκης.

Οι συγκεντρωμένοι ξέσπασαν σε χειροκροτήματα και φώναξαν το σύνθημα «ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά», και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ το επανέλαβε. «Τι έχουμε να πούμε με τον πρωταθλητή των απευθείας αναθέσεων, τον πρωταθλητή των μετακλητών, τον πρωταθλητή της εκτεταμένης διαφθοράς, τι έχουμε να πούμε με τον πρωταθλητή των ανισοτήτων, τον πρωταθλητή του αφελληνισμού της Ελληνικής οικονομίας» αναρωτήθηκε.

Προσθέτοντας ότι «τα τελευταία εικοσιτετράωρα ο κύριος Μητσοτάκης δείχνει ποιος έχει πραγματική εμμονή. Προσπαθεί να πείσει τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, τους φίλους, τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, ότι σας οδηγώ σε ένα τυφλό μέτωπο απέναντι στη Νέα Δημοκρατία. Η αλήθεια, όμως, είναι μία.

Μέσα του τελευταίες ημέρες φωλιάζει η αγωνία, ο φόβος ότι αυτό που γεννιέται, το νέο, θα είναι ο πραγματικός αντίπαλος του και όχι οι φθηνοί λαϊκισμοί του κ. Τσίπρα. Γιατί ξέρει πολύ καλά μέσα του ο κύριος Μητσοτάκης ότι αν δεν υπήρχε Τσίπρας ήδη η κυβέρνηση του θα ήταν παρελθόν στη συνείδηση του ελληνικού λαού. Νομίζει ο κύριος Μητσοτάκης ότι ο λαός ξεχνάει την ιστορία της οικογένειας του, με τις αποστασίες, με τα παιχνίδια, με το παρακράτος.

Το ΠΑΣΟΚ δεν θα γίνει δεκανίκι κανενός.

Ο κ. Μητσοτάκης και πολιτικά προσπαθεί να μας πλήξει λέγοντας ότι είμαστε κρατιστές. Όμως είναι τόσο πολιτικός εκσυγχρονιστής, πού εάν τα ρουσφέτια του ίδιου και της οικογένειάς του θα βάλουμε σε μία σειρά ξεπερνούν σε μήκος το Σινικό τείχος της Κίνας».

Ακολούθως επιτέθηκε στον Αλέξη Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ λέγοντας πως η κυβέρνηση του, την περίοδο 2015-2019 είναι «το μόνο σωσίβιο του κ. Μητσοτάκη». Ανέφερε πως «ο κ. Τσίπρας δεν μπορεί να αρθρώσει τη λέξη ΠΑΣΟΚ και μας κάνει μαθήματα Ιστορίας.

Είπε χθες ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν είχε ποτέ μέτωπο με τις προοδευτικές δυνάμεις. Είναι προοδευτικές δυνάμεις ο Αντώναρος και τα “ορφανά” του Καμμένου, που γέμισαν τα ψηφοδέλτιά του; Ή μήπως είναι προοδευτικό μέτωπο το ψηφιακό παρακράτος, που διοικεί η Κουμουνδούρου και επιτίθεται σε πολιτικούς αντιπάλους, κατηγορώντας τους τη μία ότι είναι “πιασμένοι” και την άλλη “εκβιαζόμενοι”; Είναι αρχηγός ενός ψηφιακού παρακράτους, που στοχοποίησε μια νέα γυναίκα, που κατήγγειλε την κακοποίησή της. Αν αυτό είναι αριστερά, τότε ο κ. Τσίπρας ζει στη Λατινική Αμερική. Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ για να αγκαλιάσει την προοδευτική Αριστερά το προοδευτικό κέντρο και τις αγωνίες κάθε δημοκρατικού πολίτη».

Παράλληλα αναφέρθηκε στον Ανδρέα Παπανδρέου και απευθυνόμενος στον κ. Τσίπρα παρατήρησε ότι «δεν μπορεί να είναι εκμεταλλεύσιμο προϊόν από αυτούς που που μιλούν για δήθεν θεωρίες περί Πρεσπών του Αιγαίου. Δεν πάνε μαζί ο Ανδρέας Παπανδρέου και το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ με τις Πρέσπες του Αιγαίου.

Δεν πάει ο Ανδρέας Παπανδρέου και του πατριωτικό λαογέννητο κίνημα με τις επικίνδυνες θεωρίες ότι στη θάλασσα δεν υπάρχουν σύνορα. Αφήστε λοιπόν ήσυχο στην ιστορία τον ιδρυτή μας τον ιστορικό ηγέτη, Ανδρέα Παπανδρέου. Δεν έχει σχέση ο πολιτικός αυτός γίγαντας με τους επικίνδυνους τυχοδιωκτισμούς σας.

Έχει όμως θράσος ο κύριος Τσίπρας μας κάνει μαθήματα για το πώς θα πέσει η Νέα Δημοκρατία. Ποιος; ο μεγάλος χορηγός της. Κάθε εβδομάδα θα πούνε και κάτι για να δώσουν πεδίο στον κ. Μητσοτάκη».

Ο κύριος Ανδρουλάκης χαρακτήρισε μήνυμα νίκης την προεκλογική συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη και τόνισε: «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ η δημοκρατική παράταξη είναι εδώ.

Η αποψινή σας παρουσία στο Βελλίδειο επιβεβαιώνει ότι την 21η Μαΐου στέλνουμε μήνυμα νίκης, ελπίδας και προοπτικής για όλες τις Ελληνίδες και για όλους τους Έλληνες.

Η επιστροφή της δημοκρατικής παράταξης είναι πλέον ξεκάθαρο γεγονός. Αγκαλιάζουμε ξανά τις αγωνίες των ευάλωτων ομάδων και της μεσαίας τάξης, γινόμαστε το νεογέννητο κίνημα πού ιδρύθηκε το 1974.

Οι πολιτικοί μας αντίπαλοι βλέπουν την λαοθάλασσα της δημοκρατικής παράταξης και εντείνουν τις τελευταίες μέρες τις επιθέσεις εναντίον μας, πάνω και κάτω από το τραπέζι.
Μαζί με αυτούς και τα συμφέροντα που τα τους υποστηρίζουν».

Αναφερόμενος στις εκλογές στην Τουρκία, κατηγόρησε την κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ότι διαχειρίζονται με επικοινωνιακούς όρους τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής. «Αν σε κάτι συμφωνούν Ερντογάν και Κιλιτσντάρογλου είναι στη συνεχή αμφισβήτηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων. Η κυβέρνηση και η αξιωματική αντιπολίτευση, δυστυχώς, διαχειρίζονται με όρους επικοινωνίας τα θέματα της εξωτερικής πολιτικής», είπε.

Προσθέτοντας: «Ο κ. Μητσοτάκης πανηγύριζε για μία νέα εποχή στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, μετά το γεύμα στο Βόσπορο με τον Ερντογάν. Το ίδιο έκανε και με την Αλβανία. Πριν από λίγους μήνες ο κ. Μητσοτάκης επισκέφτηκε τη Βόρειο Ήπειρο και ο Αλβανός πρωθυπουργός τον εκθείαζε.

Κι όμως τρεις μέρες πριν τις δημοτικές εκλογές είδαμε τη φυλάκιση του δημάρχου της Χειμάρρας, που παρά τις αντιξοότητες και την τρομοκρατία των αλβανικών αρχών, κατάφερε να κερδίσει και χαιρόμαστε γιατί έδειξε ότι τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει το δίκαιο της Ελληνικής μειονότητας στη Βόρειο Ήπειρο.

Όμως, ο “ελέφαντας στο δωμάτιο” είναι η Τουρκία. Εμείς χρειαζόμαστε μία σταθερή γειτονική χώρα, όμως χρειαζόμαστε και μία ενιαία ευρωπαϊκή εξωτερική πολιτική η οποία θα βασίζεται στο σεβασμό του Διεθνούς Δικαίου και όχι μία πολιτική που χαϊδεύει την Τουρκία κάνοντας την να νιώθει ανεξέλεγκτη και αδέσμευτη.

Όποια κυβέρνηση κι αν προκύψει στην Τουρκία έχει χρέος η Ευρώπη να σταματήσει να στέλνει έστω και μία σφαίρα στην Τουρκία όσο συνεχίζει την πολιτική παραβίασης γειτονικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Το εμπάργκο όπλων δεν το ακούω ούτε από τον κύριο Μητσοτάκη ούτε από τον κύριο Τσίπρα γιατί πάνε και κάνουν δημόσιες σχέσεις».

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ