«Στις εκλογές της Κυριακής, υπάρχει ελπίδα για τον λαό και τη νεολαία μας. Και η ελπίδα δυναμώνει όσο δυναμώνει το ΚΚΕ. Γι’ αυτό την Κυριακή μια επιλογή υπάρχει: ΚΚΕ “δαγκωτό”». Αυτό επισήμανε -ανάμεσα σε άλλα- ο Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά τη σημερινή (16/5) στην Πάτρα.
Ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ, τόνισε ότι «δεν υπάρχει μόνο η επιλογή του μικρότερου κακού, που οδηγεί πάντα στο μεγαλύτερο». Προσθέτοντας:«Ευτυχώς, σε αυτή τη χώρα υπάρχει και η θετική επιλογή. Η εργατική τάξη, ο λαός μας το έχει κατακτήσει αυτό με το ίδιο του το αίμα: Υπάρχει το κόκκινο, αγωνιστικό ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ!
Γι’ αυτό, λοιπόν, με την καρδιά και το μυαλό, πάμε για ΚΚΕ πολύ πιο δυνατό! Για να ανασάνουμε, να αναθαρρήσουμε, να χαμογελάσουμε, να τρομοκρατήσουμε τους τρομοκράτες των ζωών μας! Να είμαστε πιο δυνατοί την επόμενη μέρα για να τους πολεμήσουμε! Να βελτιώσουμε τις ζωές μας!».
Με την ανάδειξη της Πανσπουδαστικής σε πρώτη δύναμη των φοιτητικών εκλογών, όπως είπε, «τους κόπηκε μια φορά το χαμόγελο, μπορεί να τους κοπεί και δεύτερη φορά την Κυριακή με το ανεβασμένο ποσοστό του ΚΚΕ. Το βλέπουν και το ομολογούν. Γι’ αυτό μεγαλοεργοδότες καλούν σε απολογία εργαζόμενους, επειδή πήγαν και άκουσαν τον υποψήφιο του ΚΚΕ που επισκέφθηκε τον χώρο δουλειάς τους.
Γι’ αυτό ορισμένοι γραφικοί που τους έχει αποκλείσει η ίδια η ζωή, καταθέτουν υπομνήματα στον Άρειο Πάγο για να αποκλειστεί το ΚΚΕ από τις εκλογές. Γι’ αυτό υποψήφιοι της ΝΔ που λίγο καιρό πριν έλεγαν ότι φταίνε οι άνεργοι που δεν ξέρουν να κάνουν καλά βιογραφικά, τώρα γυρίζουν στα κανάλια και λένε ότι το ΚΚΕ θέλει να καταλύσει τη δημοκρατία.
Γι’ αυτό ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, “ξύνεται στην γκλίτσα του τσοπάνη”, και ασχολείται με το ΚΚΕ σε κάθε ομιλία του. Γιατί, όπως φαίνεται, έχει πάρει το μήνυμα ότι χιλιάδες προοδευτικοί, αριστεροί άνθρωποι βαρέθηκαν την κοροϊδία του, βαρέθηκαν τη μια να τον βλέπουν να ψηφίζει μνημόνια και την επόμενη τα 200 νομοσχέδια του Μητσοτάκη και τώρα του γυρίζουν την πλάτη, στρέφουν το βλέμμα προς το ΚΚΕ».
«Καμιά ψήφος στο ΚΚΕ δεν είναι χαμένη»
Ο κύριος Κουτσούμπας κάλεσε τους ψηφοφόρους να μην ακούν όποιον «σας λέει ότι αυτή είναι χαμένη ψήφος. Κάθε ψήφος στο ΚΚΕ αθροίζεται στο πανελλαδικό του ποσοστό και στέλνει περισσότερους κομμουνιστές, αγωνιστές στη Βουλή πανελλαδικά.
Χαμένη είναι κάθε ψήφος στα κόμματα που κυβέρνησαν και μας έφεραν ως εδώ. Χαμένη είναι η ψήφος που θα δώσει περισσότερες έδρες στην επόμενη αντιλαϊκή κυβέρνηση και θα της κάνει πιο εύκολο το έργο να περνάει νόμους εις βάρος των πολλών, υπέρ των λίγων.
Χαμένη είναι κάθε ψήφος που θα μπορούσε να δοθεί στο ΚΚΕ και θα σκορπίσει στην αποχή ή σε κόμματα μιας χρήσης που θα τρέξουν να γίνουν συμπλήρωμα σε μια αντιλαϊκή κυβέρνηση, όπως έχουμε δει να συμβαίνει τόσες και τόσες φορές στο παρελθόν, με κόμματα που οι περισσότεροι σήμερα ούτε καν θυμούνται ότι υπήρξαν».
Αναφερόμενος στον καυγά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ για την κοστολόγηση των προγραμμάτων τους, χαρακτήρισε λογικό «να τσακώνονται για αυτό και όχι για την ουσία, για τη στόχευση των προγραμμάτων τους, αφού αυτή είναι ίδια. Γιατί “κεντρικές ιδέες” τους είναι η δημοσιονομική σταθερότητα με την επιστροφή των ματωμένων πλεονασμάτων, η σταθερότητα των τραπεζών, η διαμόρφωση “ελκυστικού επενδυτικού περιβάλλοντος”, που σημαίνει τσακισμένα εργασιακά δικαιώματα.
Γιατί στις πρώτες σελίδες τους περιέχουν τα 350 αντιλαϊκά προαπαιτούμενα, που θα νομοθετήσει η όποια επόμενη κυβέρνηση για να εκταμιεύονται οι δόσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και να πηγαίνουν “καρφί” στην τσέπη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.
«Το πρόγραμμα μας δεν κοστίζει τίποτα στον λαό, κοστίζει ακριβά σε αυτούς περνάνε “ζωή και κότα” από τη δουλειά των άλλων»
Και επειδή μπορεί κάποιος -επηρεασμένος από όλη αυτή τη συζήτηση που γίνεται- να αναρωτηθεί: “Είναι κοστολογημένο το πρόγραμμα του ΚΚΕ”; Απαντάμε “ναι”. Το κοστολογήσαμε. Και ξέρετε πόσο κοστίζει για τον λαό; Τίποτα απολύτως!
Γιατί στην κοινωνία που εμείς θέλουμε να φτιάξουμε, μαζί με τον λαό, όλα τα παραπάνω παύουν να υπολογίζονται ως κόστος. Αντίθετα, η κάλυψη αυτών των αναγκών, σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό, θα είναι ο ίδιος ο σκοπός της παραγωγής. Γι’ αυτόν και μόνο τον σκοπό θα κινείται η οικονομία…
Κοστίζει πολύ, βέβαια, το Πρόγραμμα του ΚΚΕ σε αυτούς που πλουτίζουν σήμερα και την περνάνε “ζωή και κότα” από τη δουλειά των άλλων. Κοστίζει, για παράδειγμα, στις 150 εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες που είδαν το 2022 τα καθαρά κέρδη τους να αυξάνονται κατά 303% και να ξεπερνούν τα 10 δισεκατομμύρια. Ναι, αυτοί έχουν να χάσουν πολλά από την εφαρμογή του Προγράμματός μας.
Για την ακρίβεια, θα χάσουν όλα τα κέρδη που βγάζουν από τον ιδρώτα του λαού. Θα χάσουν το δικαίωμα να εκμεταλλεύονται την ξένη εργασία και θα χρειαστεί να αρχίσουν να δουλεύουν κι αυτοί, όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος, για να απολαμβάνουν αυτά που θα παρέχει η κοινωνία σε όλους».
