Ο Δημήτρης Κουτσούμπας μίλησε απόψε (17/5) στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ στο Σύνταγμα. Σε μια, όπως ανέφερε, «τεράστια, συγκλονιστική, κατακόκκινη συγκέντρωση λαού και νεολαίας εδώ στο Σύνταγμα, στην καρδιά της Αθήνας, της Ελλάδας».
Ο γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ δήλωσε ότι «μπορούμε πλέον να το πούμε με σιγουριά: Την Κυριακή το ΚΚΕ μπορεί να δυναμώσει ακόμα περισσότερο! Έτσι πρέπει να γίνει και έτσι θα γίνει» για «να είναι δυνατός ο λαός, αυτό επιλέγουν όλο και περισσότεροι εργάτες και εργάτριες, άνθρωποι της βιοπάλης, μαθητές, φοιτητές που για πρώτη φορά προσεγγίζουν το κόμμα μας.
Γιατί βλέπουν, νιώθουν πως αν η ελπίδα παραμένει ζωντανή, φωτεινή, είναι γιατί την κράτησε και συνεχίζει να την κρατάει ζωντανή, με τη στάση του, με τη δράση του και κυρίως με την πολιτική του πρόταση που δίνει διέξοδο και προοπτική στο λαό, το ΚΚΕ».
Ανέφερε πως «όλο και περισσότεροι πλέον ξέρουν, πως μια νέα αντιλαϊκή κυβέρνηση ετοιμάζεται να φτιαχτεί. Μπορεί να το καθυστερήσουν λίγο, αλλά θα φτιαχτεί από τα κόμματα που μοιράζονται τους στόχους του κεφαλαίου γι αυτό και έχουν κοινό κυβερνητικό πρόγραμμα.
Αυτό είναι πια τελειωμένη υπόθεση. Θα φτιάξουν κυβέρνηση όπως έκαναν και στο παρελθόν, όταν το ΠΑΣΟΚ πήγε με τη ΝΔ και όλοι μαζί πρώτα με το ΛΑΟΣ και μετά με τη ΔΗΜΑΡ, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ πήγε με τους ακροδεξιούς ΑΝΕΛ και μαζί με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ μας φόρτωσαν ένα τρίτο βάρβαρο μνημόνιο.
Αυτοί θα κάνουν τη δουλειά τους, θα σχηματίσουν κυβέρνηση. Κι εμείς θα κάνουμε τη δική μας! Θα δυναμώσουμε τη σταθερή, τη σίγουρη, τη μαχητική αντιπολίτευση, το ΚΚΕ.
Αυτοί μόνοι τους κι εμείς όλοι μας! Αυτοί μόνοι τους να βιάζονται να νομοθετήσουν τα πάνω από 300 αντιλαϊκά προαπαιτούμενα του Ταμείου Ανάκαμψης που είναι στα συρτάρια τους, για να χρηματοδοτηθούν άμεσα οι ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων και όχι, βέβαια, οι ανάγκες του λαού και της νεολαίας. Να τρέχουν για να πιαστούν τα νούμερα και οι στόχοι για την “επενδυτική βαθμίδα” πάνω στα τσακισμένα δικαιώματα των εργαζομένων και το ξεζούμισμά τους».
«Κάντε την ευχάριστη για το λαό, δυσάρεστη για τους εχθρούς του έκπληξη»
Κάλεσε όσους είναι αναποφάσιστοι να πάνε «στην κάλπη με το κόκκινο ψηφοδέλτιο του αγώνα, της ελπίδας, της αισιοδοξίας. Κάντε την έκπληξη! Και η έκπληξη μπορεί να είναι μόνο το εκλογικό ποσοστό του ΚΚΕ! Ευχάριστη για το λαό, δυσάρεστη για τους εχθρούς του λαού.
Αφήστε τη ΝΔ, τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και τους άλλους να μοιραστούν τους ρόλους των νικητών και των ηττημένων, μεταξύ τους. Εσείς πάντως θα είστε οι κερδισμένοι, γιατί η ενίσχυση του ΚΚΕ είναι κέρδος για τον ίδιο το λαό και τους αγώνες του.
Το ξέρετε. Η ψήφος στο ΚΚΕ μένει στο ΚΚΕ, δεν μεταλλάσσεται, δεν εξαργυρώνεται, δεν παζαρεύεται. Η κάθε ψήφος στο ΚΚΕ, την επόμενη μέρα, θα κατατεθεί σε κάθε χώρο δουλειάς, για να αυξηθεί το μεροκάματο, για να μη γίνει καμιά απόλυση, για να υπογραφεί συλλογική σύμβαση».
Ο κύριος Κουτσούμπας επισήμανε πως όλοι ξέρουν ότι «με όσους κυβέρνησαν έως σήμερα, πως τίποτα δεν έχει αλλάξει αλλά και τίποτα δεν είναι όπως παλιά! Τίποτα δεν έχει αλλάξει στη στρατηγική της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ και των υπολοίπων. Μπορεί να ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία, να κάνουν ορισμένες παρακάμψεις, ο προορισμός όμως παραμένει ο ίδιος για όλους: Τα αδηφάγα κέρδη του μεγάλου κεφαλαίου που για το λαό αφήνει μόνο τα αποφάγια και την μιζέρια. Με αυτό το κριτήριο έχουν διαμορφώσει τα προγράμματά τους, γι αυτό οι τίτλοι στα περιεχόμενα, είναι ίδιοι».
Πρόσθεσε ότι «γι’ αυτό και ο κ. Τσίπρας ωρύεται ότι τον βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι με τον Μητσοτάκη. Αλλά μόνος του μπήκε μέσα στο τσουβάλι, όταν ψήφισε το 3ο βάρβαρο μνημόνιο κάνοντας χρήση της ανοχής που τού πρόσφερε τότε η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ… Κι όταν μετά, ως αντιπολίτευση, έβαζε πλάτη και ψήφιζε τα 200 αντιλαϊκά νομοσχέδια της ΝΔ. Αυτά βλέπουν και σήμερα πρώην ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, τον εγκαταλείπουν και προσβλέπουν στο ΚΚΕ»
Επισήμανε ότι «τώρα μάλιστα βρήκαν η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ καινούριο τροπάρι. Την κυβέρνηση ειδικού σκοπού. Ο μεν ΣΥΡΙΖΑ για να ψαρεύει στα θολά νερά ότι μπορεί να φτιαχτεί κυβέρνηση σε 4 και 5 ζητηματάκια, ενώ οι κυβερνήσεις, είναι όλες και γενικού και όχι ειδικού σκοπού. Η δε ΝΔ πιάνει την πάσα για να προβάλλει τους δικούς της εκβιασμούς περί αστάθειας κι ακυβερνησίας. Όμως τους απαντάμε: Δεν σφάξανε που θα τσιμπήσουμε στις κουτοπονηριές τους. Τους έχουν πάρει πλέον χαμπάρι όλοι».
Ο κύριος Κουτσούμπας είπε ότι «τίποτα δεν έχει αλλάξει στη στρατηγική των κομμάτων που διεκδικούν την κυβερνητική καρέκλα, όμως και τίποτα δεν είναι όπως παλιά. Γιατί μαζί με ένα έγκλημα, το έγκλημα στα Τέμπη, ζήσαμε στη χώρα μας και μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις παντού σε όλη την Ελλάδα. Εκατοντάδες χιλιάδες λαού και νεολαίας πλημμύρισαν τους δρόμους και τις πλατείες όλης της χώρας.
Ποτάμι ορμητικό η οργή του λαού, που στην κάλπη μόνο με έναν τρόπο μπορεί να εκφραστεί. Με την ενίσχυση του ΚΚΕ! Γιατί το υποσχεθήκαμε, το κάνουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε πράξη: Το έγκλημα αυτό, για το οποίο είναι υπεύθυνες όλες οι κυβερνήσεις της τελευταίας 15ετίας, όπως αποδείχτηκε, δεν θα αφήσουμε να ξεχαστεί. Όλων των νεκρών θα γίνουμε η φωνή!
Τώρα που σχεδόν κανείς άλλος δεν θέλει μιλάει πια για αυτό, εμείς επιμένουμε για να δοθεί απάντηση στο σύνθημα αυτών των διαδηλώσεων: “Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας”. Η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και οι υπόλοιποι απαντούν: Τα κέρδη τους! Εμείς, το ΚΚΕ, απαντάμε σταθερά, μαχητικά, αποφασιστικά: Οι ζωές μας».
«Χαμένη δεν είναι η ψήφος στο ΚΚΕ αλλά στα κόμματα που κυβέρνησαν και στα διάφορα συμπληρώματά τους»
Καταλήγοντας κάλεσε τους ψηφοφόρους να συμβάλουν «Συμβάλετε σε όλη την Ελλάδα να ανέβει το ποσοστό του ΚΚΕ! Να εκλεγούν πολύ περισσότεροι αγωνιστές βουλευτές του ΚΚΕ! Για να μεγαλώσει κι άλλο το ποσοστό του ΚΚΕ παντού, και στις 9 μονοεδρικές της χώρας.
Μην ακούτε κανέναν που σας λέει ότι αυτή είναι χαμένη ψήφος. Κάθε ψήφος στο ΚΚΕ αθροίζεται στο πανελλαδικό του ποσοστό και στέλνει περισσότερους κομμουνιστές, αγωνιστές στη Βουλή, πανελλαδικά.
Χαμένη είναι κάθε ψήφος στα κόμματα της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ που κυβέρνησαν και στα διάφορα συμπληρώματά τους, όπως το ΜΕΡΑ 25 και η Ελ. Λύση, που συγκυβέρνησαν και μας έφεραν ως εδώ! Μπορούμε και θα τα καταφέρουμε. Να ζωντανέψουμε ξανά την ελπίδα, με δυνατό ΚΚΕ».
