Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα που οραματιζόμαστε δεν αφήνει κανέναν πίσω»

29
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Η Ελλάδα που οραματιζόμαστε δεν αφήνει κανέναν πίσω». Αυτό -ανάμεσα σε άλλα- τονίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ανάρτηση που έκανε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με το πρώτο προεκλογικό σποτ από την καμπάνια της ΝΔ για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου.

Συγκεκριμένα, ο κύριος Μητσοτάκης, έγραψε: «Η Ελλάδα που οραματιζόμαστε δεν αφήνει κανέναν πίσω. Θα αγωνιστούμε για μια Ελλάδα με καλύτερη δημόσια υγεία και σύγχρονη δημόσια παιδεία. Με καλύτερους μισθούς για όλους και λιγότερες ανισότητες. Για μια Ελλάδα που προχωρά Σταθερά, Τολμηρά, Μπροστά!».

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ