Με covid ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ματαίωσε την επίσκεψη στο Άγιο Όρος

2
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώσθηκε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης. Το γεγονός γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση σχετικού βίντεο στο Instagram και το Tik Tok. Ως εκ τούτου ματαίωσε την επίσκεψή του στο Άγιο Όρος.

 

Ο κύριος Μητσοτάκης ανέφερε ότι «οι αγκαλιές και τα φιλιά της προεκλογικής περιόδου είναι πάντα πολύ ευχάριστα, έχουν ενίοτε όμως κι ένα τίμημα. Σήμερα έκανα το τεστ του covid, είμαι θετικός».

Προσθέτοντας: «Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω στο Άγιο Όρος όπως σχεδίαζα. Δεν πειράζει, εκεί θα είναι όμως, να πάμε σε μία άλλη ευκαιρία». Υπενθύμισε, πάντως, ότι TikTok πάντα θα μπορεί να κάνει, οπότε «περιμένετε το επόμενο βίντεό μου».

Να σημειώσουμε ότι θετικοί διαγνώστηκαν και ο γραμματέας της ΝΔ, Παύλος Μαρινάκης, και ο συνεργάτης του προέδρου της ΝΔ, Δημήτρης Τσιόδρας.

ΕΚΤΑΚΤΟ: Προ των Πυλών η Συμφωνία Κατάπαυσης του Πυρός μεταξύ Ισραήλ και Λιβάνου

Το Ισραήλ και ο Λίβανος βρίσκονται πλέον ένα βήμα…

Συγκίνηση στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης: Παραδόθηκε στη μητέρα του Βαγγέλη Γιακουμάκη το πτυχίο του

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ