Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώσθηκε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης. Το γεγονός γνωστοποίησε ο ίδιος με ανάρτηση σχετικού βίντεο στο Instagram και το Tik Tok. Ως εκ τούτου ματαίωσε την επίσκεψή του στο Άγιο Όρος.
Ο κύριος Μητσοτάκης ανέφερε ότι «οι αγκαλιές και τα φιλιά της προεκλογικής περιόδου είναι πάντα πολύ ευχάριστα, έχουν ενίοτε όμως κι ένα τίμημα. Σήμερα έκανα το τεστ του covid, είμαι θετικός».
Προσθέτοντας: «Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να πάω στο Άγιο Όρος όπως σχεδίαζα. Δεν πειράζει, εκεί θα είναι όμως, να πάμε σε μία άλλη ευκαιρία». Υπενθύμισε, πάντως, ότι TikTok πάντα θα μπορεί να κάνει, οπότε «περιμένετε το επόμενο βίντεό μου».
Να σημειώσουμε ότι θετικοί διαγνώστηκαν και ο γραμματέας της ΝΔ, Παύλος Μαρινάκης, και ο συνεργάτης του προέδρου της ΝΔ, Δημήτρης Τσιόδρας.
