Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Νίκος Ανδρουλάκης, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό, Ιωάννη Σαρμά, και ενημερώθηκε για το πολύνεκρο τραγικό ναυάγιο ανοιχτά της Πύλου.
Όπως γνωστοποίησε το Γραφείο Τύπου του κόμματος ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος -ως εκπρόσωπος του προέδρου- μεταβαίνει στο λιμάνι της Καλαμάτας, προκειμένου να ενημερωθεί για το τραγικό ναυάγιο.
