«Η ανακύκλωση προσώπων και υπουργών με γνωστές αντιλαϊκές “περγαμηνές” για να αναλάβουν κρίσιμους ρόλους και ειδικές αποστολές, επιβεβαιώνει την επιτάχυνση υλοποίησης της σκληρής ατζέντας σε βάρος του λαού». Αυτό επισημαίνει το ΚΚΕ, σε σχόλιο από το Γραφείο Τύπου του κόμματος, για τη σύνθεση της νέας κυβέρνησης.
Θεωρεί «σίγουρο είναι πως η νέα κυβέρνηση έχει όλα τα “προσόντα” για να αναδειχτεί “χειρότερη” από όλες τις προηγούμενες» και καλεί τον λαό να μη δείξει «καμιά αναμονή, καμιά ανοχή».
Αναλυτικά, στο σχόλιο του ΚΚΕ, αναφέρεται: «Η ανακύκλωση προσώπων και υπουργών με γνωστές αντιλαϊκές “περγαμηνές” για να αναλάβουν κρίσιμους ρόλους και ειδικές αποστολές, επιβεβαιώνει την επιτάχυνση υλοποίησης της σκληρής ατζέντας σε βάρος του λαού.
Καμιά έκπληξη, επίσης, δεν προκαλεί το ότι συνεχίζεται η αξιοποίηση στελεχών της “αμαρτωλής” σοσιαλδημοκρατίας, τα οποία αποδεικνύονται χρήσιμα για κάθε αντιλαϊκή κυβέρνηση. Το σίγουρο είναι πως η νέα κυβέρνηση έχει όλα τα “προσόντα” για να αναδειχτεί “χειρότερη” από όλες τις προηγούμενες.
Καμιά αναμονή, καμιά ανοχή δεν πρέπει να δείξει ο λαός μας στην κυβέρνηση της ΝΔ. Απέναντι της υπάρχει μια μαχητική λαϊκή αντιπολίτευση με ένα πιο δυνατό ΚΚΕ, για να ορθωθεί τείχος προστασίας των εργατικών λαϊκών συμφερόντων μέσα και κυρίως έξω από τη Βουλή, στους καθημερινούς αγώνες του λαού μας».
