Συγχαρητήρια Όλαφ Σολτς στον Κυριάκο Μητσοτάκη

26
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Καγκελάριος της Γερμανίας, Όλαφ Σολτς, επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, και τον συνεχάρη για την επανεκλογή και την ανάληψη των καθηκόντων του.

Οι δύο άνδρες, σύμφωνα με πληροφορίες μίλησαν (και) για τη συνεργασία των δύο χωρών. Τόσο σε διμερές επίπεδο, όσο και -ενόψει και του επικείμενου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στις Βρυξέλλες- στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ