Από τους πρώτους που έφτασαν στο καινούργιο του «πόστο» ήταν ο υπουργός Εργασίας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος ευχήθηκε «καλή αρχή σε όλους» σημειώνοντας ότι «εγώ πάντα έρχομαι πρωί».
Όπως τόνισε «πρώτη προτεραιότητα είναι να κάνουμε τη ζωή των εργαζομένων καλύτερη, να διασφαλίσουμε τα δικαιώματά τους, να φτιάξουμε προγράμματα επανεκπαίδευσης και να υπάρχει δικαιοσύνη στην αγορά εργασίας» ενώ στην ερώτηση τι θα γίνει με τον κατώτατο μισθό και τις αυξήσεις στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα ο νέος υπουργός Εργασίας απάντησε «όλες οι προεκλογικές δεσμεύσεις θα υλοποιηθούν στο ακέραιο».
Για «καινούργια αρχή αλλά με συνέχιση της δουλειάς που έχει γίνει» έκανε λόγο ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, προσερχόμενος στο υπουργείο το πρωί της Τετάρτης.
Ερωτηθείς για τις προτεραιότητές του απάντησε «πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά που έχει γίνει. Δεν πρέπει να καθυστερήσουμε τίποτα από όσα έχουν δρομολογηθεί. Να δούμε τι ταλαιπωρεί τον πολίτη στην καθημερινότητά του, παντού κρύβονται θύλακες καθυστέρησης ταλαιπωρίας και γραφειοκρατίας».
Ενημέρωση από τους γενικούς γραμματείς και τα υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών θα περιλαμβάνει η πρώτη ημέρα του Κωστή Χατζηδάκη στη νέα του «έδρα» στην Καραγεώργη Σερβίας στην οποία θα βρεθεί στις 5 το απόγευμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης «για μια γενική συζήτηση για την οικονομία».
«Δεν μου είναι άγνωστο το κτήριο και το υπουργείο γιατί ήμουν υπουργός Ανάπτυξης. Έχω χειριστεί μια σειρά από τομείς συναφείς με το υπ. Οικονομίας και Οικονομικών. Το ζήτημα είναι να ασκήσουμε πολιτική κοινής λογικής, να ενισχύσουμε την επιχειρηματικότητα και να έχουμε πάντα το μυαλό μας στους ευάλωτους και την κοινωνική δικαιοσύνη» τόνισε ο Κωστής Χατζηδάκης.
