Το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, όπου τον υποδέχτηκε ο υπουργός, Κωστής Χατζηδάκης, ήταν το πρώτο που αποφάσισε και επισκέφτηκε σήμερα (28/6) το απόγευμα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο πρωθυπουργός συνομίλησε με υπηρεσιακούς παράγοντες και κατευθύνθηκε στην αίθουσα του 6ου ορόφου, όπου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη. Στην οποία, εκτός του Κυρ. Μητσοτάκης και του Κ. Χατζαδάκη, συμμετείχαν ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, ο αναπληρωτής υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, οι υφυπουργoί Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης και Θάνος Πετραλιάς, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Θανάσης Κοντογεώργης και ο οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού Αλέξης Πατέλης.
Στις δηλώσεις του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ανάφερε:«Με μεγάλη χαρά ξεκίνησα τον κύκλο των επισκέψεων στα Υπουργεία σήμερα, στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, σε μία πολύ παραγωγική συζήτηση με το νέο οικονομικό επιτελείο.
Να ευχηθώ και πάλι στον Υπουργό, στον Αναπληρωτή Υπουργό, στους δύο Υφυπουργούς καλή δύναμη στη δύσκολη αποστολή την οποία έχουν αναλάβει.
Αλλά, όπως είπε και ο κ. Υπουργός, είμαστε αισιόδοξοι για την πορεία της οικονομίας, για τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τους οποίους θέλουμε να πετύχουμε, που αποτελούν κεντρικό στόχο της οικονομικής μας πολιτικής έτσι ώστε να κάνουμε πράξη την ουσιαστική σύγκλιση με την Ευρώπη.
Είμαστε αισιόδοξοι για τη σταδιακή μετατροπή του οικονομικού μοντέλου τής ελληνικής οικονομίας σε ένα μοντέλο το οποίο θα είναι πιο παραγωγικό, πιο εξωστρεφές, πιο καινοτόμο. Και είμαστε, βέβαια, απολύτως πεπεισμένοι ότι αυτή η οικονομική ανάπτυξη θα έχει τελικά αντίκτυπο, ουσιαστικό αντίκτυπο στη βελτίωση των εισοδημάτων όλων των Ελλήνων, πρωτίστως των χαμηλόμισθων συμπολιτών μας.
Όπως είπε και ο κ. Υπουργός, πριν από τις θερινές διακοπές της Βουλής θα έχει ψηφιστεί το πρώτο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στο οποίο θα αποτυπώνονται πια νομοθετικά οι κεντρικές προεκλογικές δεσμεύσεις τις οποίες είχε παρουσιάσει η Νέα Δημοκρατία πριν από τις εκλογές, που αφορούν το επόμενο έτος, το 2024.
Πολλές από αυτές θα έχουν σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο στα εισοδήματα των πολιτών και το νομοσχέδιο αυτό θα έχει ψηφιστεί, όπως είπα, πριν από τις αρχές Αυγούστου.
Για περισσότερες λεπτομέρειες παραπέμπω στις Προγραμματικές Δηλώσεις της κυβέρνησης και στη δική μου τοποθέτηση, η οποία θα θέσει το συνολικό πλαίσιο της οικονομικής πολιτικής για την επόμενη τετραετία».
Ο υπουργός Οικονομικών, επισήμανε: «Ξεκινήσαμε τη δουλειά και είμαστε αισιόδοξοι γιατί πατάμε στα γερά θεμέλια που μπήκαν την περασμένη τετραετία. Έχουμε το θετικό αποτέλεσμα εκλογών για τη χώρα και την οικονομία. Αποτέλεσμα που δίνει μήνυμα εμπιστοσύνης, ελπίδας και προοπτικής για την οικονομία.
Συζητήσαμε με τον πρωθυπουργό το πλαίσιο για το πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί από το υπουργείο Οικονομικών στην Βουλή και θα αφορά την εκπλήρωση των βασικών δεσμεύσεων της ΝΔ πριν από τις εκλογές.
Με τον τρόπο αυτό απαντάμε και σε όσους αμφισβητούσαν την αξιοπιστία των υποσχέσεών μας και μένουμε πιστοί στο δρόμο που είχαμε ανοίξει να λέμε λίγα και να τα κάνουμε όλα».
