Φτάνοντας στην Βουλή για την ορκωμοσία η Όλγα Γεροβασίλη έκανε δήλωση για την αποχώρηση του Αλέξη Τσίπρα από τα ηνία του κόμματος, σημειώνοντας ότι «μετά την παραχώρηση του χώρου από τον Αλέξη Τσίπρα, οφείλει ο καθένας μας να ταιριάξει το μπόι με τον ίσκιο του και να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν έργο».
Στην συνέχεια η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανέφερε πως «θα είναι μια σύνθετη περίοδος εξαιτίας αυτών που έχει να αντιμετωπίσει η ελληνική κοινωνία και τον ρόλο που καλούμαστε να παίξουμε εμείς ως αξιωματική αντιπολίτευση για να εκπροσωπήσουμε τα συμφέροντα της κοινωνίας με τη δυνατότερη φωνή που μπορούμε να αρθρώνουμε στο ελληνικό κοινοβούλιο, αλλά και να διαφυλάξουμε την αδιατάραχτη λειτουργία του Κοινοβουλίου σε αυτή την κρίσιμη περίοδο»
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην άρνησή της να αναλάβει εκείνη την προεδρία της ΚΟ του κόμματος, υπογραμμίζοντας ότι «σε μία τόσο κρίσιμη και σύνθετη περίοδο η διάταξη του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να γίνει με την καλύτερη, δυνατότερη εκπροσώπηση από όλες τις θέσεις. Απαιτείται συνοχή».
Σημείωσε δε, πως «ο ρόλος του αντιπροέδρου της Βουλής επίσης θα είναι κρίσιμος. Είμαι παρούσα».
