Στη Φαίη Σκορδά που έριξε χθες αυλαία στο Mega με το “Buongiorno” μετά από δύο χρόνια, αναφέρθηκαν η Σίσσυ Χρηστίδου και οι συνεργάτες της στο «Χαμογέλα και Πάλι».
«Να στείλουμε την αγάπη μας, τα φιλιά μας και μια μεγάλη αγκαλιά στη Φαίη και στην ομάδα της στο Buongiorno. Κάθε φορά που κλείνει ένας κύκλος στην τηλεόραση, είναι μια φορτισμένη στιγμή γι’ αυτούς που συμμετέχουν», είπε η Σίσσυ Χρηστίδου.
«Είναι όμορφο να κλείνει έτσι, με λόγια αγάπης που είπε ο ένας για τον άλλον, γιατί είναι σκληρός ο κόσμος της τηλεόρασης. Επομένως, κλείνοντας έτσι, με πολύ ωραία λόγια που είπε η Φαίη για τους συνεργάτες, ο Ανδρέας, ήταν πολύ ωραίο», είπε ο Παύλος Σταματόπουλος.
«Όντως, ήταν μια πολύ ωραία στιγμή, της στέλνουμε τα φιλιά μας», είπε κλείνοντας η Σίσσυ Χρηστίδου.
