Επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη, 4 Ιουλίου, στο υπουργείο Υγείας, στο πλαίσιο των επαφών που θα έχει με τους υπουργούς πριν τις προγραμματικές δηλώσεις της νέας κυβέρνησης.
Η επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργείο Υγείας αναδεικνύει το ενδιαφέρον του πρωθυπουργού για τον εν λόγω τομέα, καθώς είναι το δεύτερο υπουργείο που πρόκειται να επισκεφθεί, μετά το υπουργείο Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας την περασμένη Πέμπτη.
Με την επίσκεψη αυτή ο Κυριάκος Μητσοτάκης καθιστά σαφές ότι η Υγεία είναι πολύ ψηλά στις προτεραιότητες της δεύτερης κυβέρνησής του, όπως είχε άλλωστε δεσμευθεί αρκετές φορές προεκλογικά.
