Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ εξελέγη ομόφωνα ο Σωκράτης Φάμελλος. Ο νέος πρόεδρος της ΚΟ φρόντισε ήδη να αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, σχετικά με την γειτνίαση των βουλευτών του κόμματός του με τους Σπαρτιάτες.
Όπως αναφέρεται και στην επιστολή:
“Τη διαμαρτυρία του για την κοινοβουλευτική γειτνίαση του ΣΥΡΙΖΑ με τους Σπαρτιάτες εκφράζει ο νέος επικεφαλής της Κ.Ο του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος, μέσω επιστολής που απέστειλε στον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα”.
Την υποστήριξη τους στο αίτημα του προέδρου της ΚΟ εκφράζουν και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καθώς και εκείνοι δεν θέλουν τους Σπαρτιάτες κοντά στα δικά τους έδρανα.
Η νέα χωροταξία της Βουλής τοποθετεί την Νέα Δημοκρατία στην δεξιά πτέρυγα, στο κέντρο και στο πίσω μέρος των καθισμάτων. Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ θα βρίσκονται στο κέντρο και μπροστά και ακολουθούν τα υπόλοιπα κόμματα. Στο κέντρο θα είναι επίσης και οι βουλευτές της Ελληνικής Λύσης, ενώ αριστερά θα καθίσουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ανάμεσά τους οι Σπαρτιάτες και στην ακροαριστερή πτέρυγα θα τοποθετηθούν το ΚΚΕ και η Πλεύση Ελευθερίας.
