Μετωπική επίθεση Νίκου Παππά στη Βουλή για σιδηρόδρομο και ΕΥΔΑΠ

7
Ιούλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τα βέλη του εναντίον του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, που είχε μόλις ολοκληρώσει την τοποθέτησή του, έστρεψε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς, για τα καυτά ζητήματα της αναβάθμισης του Σιδηρόδρομου αλλά και της πώλησης μετοχών της ΕΥΔΑΠ που κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εντάξει στο Υπερταμείο.

«Η Ελλάδα έζησε πρόσφατα τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία στην ιστορία της και ο κ. Μητσοτάκης δεν είπε μισή κουβέντα για τον σιδηρόδρομο. Ούτε απολογισμό έκανε ούτε συγγνώμη είπε, ούτε σε αναγνώριση όσων δεν πάνε καλά προχώρησε», ανέφερε ο κ.Παππάς σε παρέμβασή του στη Βουλή κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

«κ.Σταϊκούρα είστε συνεχιστής του κ. Καραμανλή; Ο κ. Καραμανλής εγκατέλειψε τον σιδηρόδρομο γιατί ήθελε να παραχωρήσει σε ιδιώτες τη συντήρηση του δικτύου του». Για να συμπληρώσει αμέσως μετά: «Γιατί υπάρχει αυτή η εκκωφαντική σιωπή για τον σιδηρόδρομο; Μήπως υπάρχει σχέδιο να κλείσει ως Μέσο Μεταφοράς και να ασχολείται μόνο με τις εμπορευματικές μεταφορές;».

Εμείς δεν πουλήσαμε ούτε μία μετοχή της ΕΥΔΑΠ

Σχολιάζοντας την αναφορά Μητσοτάκη στην επαναφορά της ΕΥΔΑΠ υπό δημόσιο έλεγχο, ο Ν. Παππάς επεσήμανε ότι «επαίρεται ενώ έρχεται να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ μετά από 1,5 χρόνο. Λέτε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ενέταξε την ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο, αλλά εμείς δεν πουλήσαμε ούτε μία μετοχή της. Η κυβέρνηση Σαμαρά ήταν αυτή που είχε δεσμευτεί να πουλήσει το 61% της ΕΥΔΑΠ και πάνω από το 50% της ΕΥΑΘ».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία υπενθύμισε ότι, λίγους μήνες πριν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε ρύθμιση όχι για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ αλλά για την παράκαμψή της.

Στο τέλος της παρέμβασής του τόνισε: «Υπάρχει μια λεπτή κόκκινη γραμμή που ενώνει αυτά τα δύο ζητήματα. Είναι η ιδέα ότι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί η συντήρηση στις μεγάλες υποδομές. Μια ιδέα καταστροφική. Η πρακτική σας έχει οδηγήσει σε μεγάλο κίνδυνο και την ύδρευση της πρωτεύουσας, καθώς όπως έχει αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, αν η συντήρηση δεν προχωρήσει από την ίδια την Εταιρεία, κινδυνεύει να μείνει χωρίς νερό το 40% του λεκανοπεδίου μετά από ενδεχόμενη βλάβη».

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ