Θέμα Μπελέρη έθεσε ο Γεραπετρίτης σε στελέχη της ΕΕ

18
Ιούλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συναντήσεις με στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου είχε σήμερα (18/7) ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.

Όπως ενημέρωσε το υπουργείο -με σχετικές αναρτήσεις στο Twitter- ο κύριος Γεραπετρίτης συνάντησε στις Βρυξέλλες, στο περιθώριο Συνόδου EΕ-CELAC, τον επίτροπο για τη Γειτονία & τη Διεύρυνση, Oliver Varhelyi.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην διεύρυνση της ΕΕ, το μέλλον των σχέσεων ΕΕ-Τουρκίας, το μεταναστευτικό, το Κυπριακό και την υπόθεση κράτησης του εκλεγμένου δημάρχου Χειμάρρας, Φρέντι Μπελέρη.

Νωρίτερα ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας είχε συναντηθεί με τον πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, David J. McAllister. Η συζήτηση περιελάμβανε τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο, την προοπτική των Δυτικών Βαλκανίων και η υπόθεση κράτησης του εκλεγμένου δημάρχου Χειμάρρας.

Ανείπωτη Θλίψη στη Μυτιλήνη: Το Ιατρικό Μυστήριο Πίσω από τον Χαμό της 36χρονης Γιατρού

 Η υπόθεση έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη, καθώς η…

Τηλεοπτικό Διαζύγιο: Οριστικό Τέλος για το «Buongiorno» και τη Φαίη Σκορδά στο MEGA

Αν και το τηλεοπτικό μαγκαζίνο θα ρίξει αυλαία αυτή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ