Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ χαρακτηρίζει -σε ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του κόμματος- «ντροπή» την απόφαση του προέδρου της ΝΔ και πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ν’ ανακαλέσει τη διαγραφή των Δημήτρη Καμπόσου και Πέτρου Δούκα.
Αναρωτιέται, μάλιστα, υπενθυμίζοντας σχετική δήλωση κατά τη διαγραφή του κυρίου Δούκα «ποιες “αρχές και αξίες” υπηρετεί άραγε σήμερα η επιστροφή του;».
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναφέρει: «Εκτός από την επιστροφή του κ. Καμπόσου με τις μισαλλόδοξες δηλώσεις, η ΝΔ αποφάσισε και την επιστροφή του κ. Δούκα.
Τις δύσκολες αυτές ημέρες, που χιλιάδες συμπολίτες μας δοκιμάζονται από τις πυρκαγιές, η ΝΔ επέλεξε να επιβραβεύσει τον κ. Δούκα, ο οποίος με κυνισμό καυχιόταν για την επιχείρηση εξαγοράς των πυρόπληκτων της Ηλείας στις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007.
Όταν η ΝΔ διέγραψε τον κ. Δούκα έλεγε ότι τα λεγόμενα του είναι μακριά από “τις αρχές και τις αξίες” της. Ποιες “αρχές και αξίες” υπηρετεί άραγε σήμερα η επιστροφή του;
Απλά ντροπή».
