«Αντί η κυβέρνηση, έστω και τώρα, να πάρει όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται» χρησιμοποιεί «την ίδια συνταγή που μας έχει φέρει ως εδώ». Αυτό επισημαίνει σε σχόλιό του το Γραφείο Τύπου του ΚΚΕ, αναφορικά με τις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, μετά τη σύσκεψη στο ΥΠΕΝ.
Συγκεκριμένα, το σχόλιο του ΚΚΕ, αναφέρει: «Αντί η κυβέρνηση, έστω και τώρα, να πάρει όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται – και για την απουσία των οποίων το ΚΚΕ προειδοποιούσε επίμονα όλο το προηγούμενο διάστημα – ώστε να μην ζήσουμε άλλες τέτοιες καταστροφές, κάνει ό,τι έκανε και μετά από αντίστοιχες καταστροφές στο παρελθόν: Εξαγγέλλει την επιτάχυνση της “πράσινης μετάβασης” και της “πιο επιθετικής διαχείρισης των δασών”, δηλαδή της περαιτέρω εμπορευματοποίησής τους. Πρόκειται για την ίδια συνταγή που μας έχει φέρει ως εδώ».
