Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος επαφών Σταϊκούρα με εκπροσώπους του κλάδου των Υποδομών

8
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος επαφών της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τους εκπροσώπους του κλάδου των Υποδομών. Εχθές και σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, με τη συμμετοχή του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για θέματα Υποδομών, Νίκου Ταχιάου και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, Κώστα Μαγουλά, συναντήθηκαν με εκπροσώπους των εξής φορέων:

Εθνικό Συμβούλιο Υποδομών και Κατασκευών (ΕΣΒΥΚ)
Πανελλήνια Ένωση Διπλωματούχων Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΠΕΔΜΕΔΕ)
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τεχνικών Εταιρειών (ΣΑΤΕ)
Σύνδεσμος Τεχνικών Εταιριών Ανωτέρων Τάξεων (ΣΤΕΑΤ)
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών (ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ)
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εργοληπτικών Επιχειρήσεων Εγγεγραμμένων σε Περιφερειακά Μητρώα (ΠΣΕΕΕΠΜ)
Πανελλήνια Ένωση Συνδέσμων Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΠΕΣΕΔΕ)
Σύνδεσμος Μελετητών Ελλάδας (ΣΜΕ)

Υπογραμμίζεται, ότι η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με όλους τους συναρμόδιους φορείς θα συνεχιστεί, ώστε να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο, εφικτό τρόπο οι προκλήσεις στο πεδίο των Υποδομών.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ