Με την Πρόεδρο του Υπουργικού Συμβουλίου της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης, Borjana Kristo συναντήθηκε σήμερα το πρωί στο Μέγαρο Μαξίμου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι διμερείς σχέσεις και η υποστήριξη της Ελλάδας στα επόμενα βήματα της Βοσνίας και Ερζεγοβίνης προς την ευρωπαϊκή της προοπτική.
Να σημειωθεί ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός παραθέτει απόψε άτυπο δείπνο τους ηγέτες των Δυτικών Βαλκανίων και κρατών-μελών της Ε.Ε. της περιοχής όπου θα συζητηθούν θέματα που αφορούν τη διεύρυνση και το ευρωπαϊκό μέλλον της περιοχής με αφορμή τη συμπλήρωση 20 ετών από τη Σύνοδο Ε.Ε.-Δυτικών Βαλκανίων και την «Διακήρυξη της Θεσσαλονίκης».
Επίσης, με τον Πρωθυπουργό της Ρουμανίας, Ion-Marcel Ciolacu συναντήθηκε το μεσημέρι στο Μέγαρο Μάξιμου ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη συνάντηση των δύο ηγετών μετά την ανάληψη καθηκόντων πρωθυπουργού από τον κ. Ciolacu στη Ρουμανία.
O Πρωθυπουργός κατά τη συνάντηση ευχαρίστησε τον Ρουμάνο ομόλογό του για την βοήθεια της χώρας του για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών στην Ελλάδα.
Συζητήθηκαν ακόμη οι προοπτικές των διμερών σχέσεων με έμφαση στην ενεργειακή συνεργασία, καθώς και η συνεργασία πλαίσιο της Ε.Ε.
