Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας»

21
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφέρθηκε -με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter)- στην επίσκεψη του Προέδρου της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, στην Ελλάδα.

Να θυμίσουμε ότι το ίδιο είχε κάνει νωρίτερα και ο επικεφαλής του ουκρανικού κράτους.

Ο πρωθυπουργός, επανέλαβε πως η χώρα μας στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας και του αγωνιζόμενου ουκρανικού λαού.

Συγκεκριμένα, έγραψε: «Με χαρά καλωσορίζω τον Πρόεδρο Ζελένσκι στην Αθήνα! Η Ελλάδα στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας καθώς υπερασπίζεται την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα. Και στεκόμαστε στο πλευρό του γενναίου λαού της Ουκρανίας, καθώς αγωνίζεται για την ελευθερία και την ανεξαρτησία του».

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ