Νέες καταγγελίες Στίγκα για διασύνδεση βουλευτών του κόμματος με Κασιδιάρη

1
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μετά τις χθεσινές αποκαλύψεις για την προσπάθεια του έγκλειστου πρώην στελέχους της Χρυσής Αυγής να παρεισφρήσει και να ελέγξει τους βουλευτές και το κόμμα των «Σπαρτιατών», ο πρόεδρος του Κόμματος Βασίλης Στίγκας αποκαλύπτει ότι βουλευτές και συνεργάτες τους, επισκέπτονται αραιά-πυκνά τον καταδικασμένο Χρυσαυγίτη, στις φυλακές Δομοκού.

«Βουλευτές μας πήγαιναν στον Δομοκό για να δηλώσουν τα σέβη τους και να πάρουν οδηγίες από τον Κασιδιάρη», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action24. «Δεν ξέρω αν έπαιρναν γραμμή, δεν θέλω να μιλήσω είπα, ο νοών νοείτω», ανέφερε.

Έρχεται πέλεκυς

Μάλιστα, ο πρόεδρος των «Σπαρτιατών» προανήγγειλε και νέες διαγραφές από το κόμμα, λέγοντας ότι «όσοι ξεπεράσουν τα εσκαμμένα και δεν συμμορφωθούν με τις διατάξεις του κόμματος, βεβαίως θα διαγράψω και άλλους. Το πανηγύρι κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει».

Στο αν ο ίδιος έχει επικοινωνία με τον Ηλία Κασιδιάρη είπε: «Όχι δεν έχω μιλήσει με τον Κασιδιάρη. Μια φορά μετά τις εκλογές που μου ευχήθηκε και αυτό ήταν όλο, σε τηλέφωνο τρίτου».

Υπενθυμίζεται ότι χθες ο Βασίλης Στίγκας προχώρησε στη διαγραφή τριών βουλευτών από την ΚΟ των «Σπαρτιατών», με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής Κ. Τασούλα. Συγκεκριμένα διέγραψε τους Γιάννη Κόντη, Γιάννη Δημητροκάλλη και Χαράλαμπο Κατσιβαρδά.

Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής, ήταν μόλις 15 ετών

Ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία το θύμα της αιματηρής συμπλοκής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ