Ο πρόεδρος του κόμματος «Σπαρτιάτες» Βασίλης Στίγκας ολοκλήρωσε τη μαραθώνια κατάθεση, ενώπιον της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου Γεωργίας Αδειλίνη. Εξερχόμενος του Δικαστικού Μεγάρου, μετά από των τεσσερισήμισι ώρες, παραδέχτηκε ότι επανέλαβε τις καταγγελίες του περί εκβιασμών, αλλά ξεκαθάρισε ότι το έκανε «σε απόλυτο συγχρονισμό με τους βουλευτές, με όλους τους βουλευτές πλην του κυρίου Φλώρου».
Όπως ισχυρίστηκε, η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου του έθεσε σωρεία ερωτήσεων, από τις απαντήσεις των οποίων θα κρίνει άμεσα τα περαιτέρω βήματά της.
Ο πρόεδρος των Σπαρτιατών, συγκεκριμένα, έξω από δικαστικό μέγαρο της Λ. Αλεξάνδρας, μετά τη δήλωσή του, απάντησε σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
«Σήμερα ολοκλήρωσα την κατάθεσή μου στην κυρία Εισαγγελέα, απάντησα ευθαρσώς σε όλες τις ερωτήσεις. Πιστεύω ότι δεν άφησα κανένα κενό και από εκεί και πέρα είναι δική της η απόφαση για το εάν θα συνεχίσει ή εάν θα σταματήσει εδώ την υπόθεση» και στην συνέχεια απατώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων είπε:
ΕΡ: Επαναλάβατε τις δημόσιες καταγγελίες σας για εκβιασμούς;
ΑΠ: Μάλιστα, τις επανέλαβα, δεν θα ήθελα να πω αυτή τη στιγμή εάν κατονόμασα πρόσωπα και ποιους κατονόμασα. Αυτό θα το δει η κυρία Εισαγγελέας.
ΕΡ: Όσον αφορά τα καταγγελλόμενα ότι κάποιοι πήγαν να βάλουν χέρι στην κρατική επιχορήγηση;
ΑΠ: Προχώρησα λίγο παραπάνω, εν πάση περιπτώσει είναι όλο μαζί…
ΕΡ: Δώσατε κάποια στοιχεία;
ΑΠ: Κάποιοι προσπάθησαν και με τη συμπεριφορά τους να κάνουν όχι μόνο αυτό αλλά και αλλά πράγματα.
ΕΡ: Εσείς αυτή τη στιγμή αισθάνεστε απειλούμενος και εκβιαζόμενος;
ΑΠ: Όχι, δεν αισθάνομαι, δεν το γνωρίζω αν έχει τελειώσει, αλλά πιστεύω ότι έχουν τελειώσει όλα αυτά τα πράγματα. Είμαι σε απόλυτο συγχρονισμό με τους βουλευτές, με όλους τους βουλευτές πλην του κυρίου Φλώρου που έχει αποστασιοποιηθεί και ανεξαρτητοποιηθεί.
ΕΡ: Ο Ηλίας Κασιδιάρης παίζει ρόλο σε όλα αυτά;
ΑΠ: Θα σας το πει η κυρία εισαγγελέας τι πόρισμα θα βγάλει.
