Επίσημη πρόσκληση για μία εφ’ όλης της ύλης συζήτηση ως πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, απηύθυνε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στον Στέφανο Κασσελάκη, κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεφωνικής τους επικοινωνίας προκειμένου να τον συγχαρεί για την εκλογή του.
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης συνομίλησε τηλεφωνικά με τον νέο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη, όπου σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο πρωθυπουργός συνεχάρη για τη νίκη του τον νεοεκλεγέντα πολιτικό αρχηγό και τον κάλεσε να συναντηθούν τις επόμενες ημέρες.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή ήταν η πρώτη συνομιλία των δύο ανδρών, αλλά και η επίσημη πρώτη αναφορά του πρωθυπουργού στο όνομά του την οποία απέφυγε επιμελώς όλο το προηγούμενο διάστημα.
Ακόμα κι όταν ετέθη το θέμα στη Συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ, ο κ.Μητσοτάκης αρκέστηκε να σχολιάσει τα όσα συνέβαιναν στην Αξιωματική Αντιπολίτευση, επί ενός αυστηρά πολιτικού πλαισίου.
«Προσβλέπω σε μια αξιωματική αντιπολίτευση που έχει μάθει από τα λάθη της και θα δώσει έμφαση στην ουσία, όχι στην επικοινωνία και την τοξικότητα» απάντησε ο πρωθυπουργός στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου της ΔΕΘ, αναφερόμενος στις εκλογές προέδρου στον ΣΥΡΙΖΑ.
«Στον ΣΥΡΙΖΑ διεξάγεται μια δημοκρατική διαδικασία» είχε σχολιάσει αποφεύγοντας την όποια ανάμειξη στις εσωτερικές διαδικασίες της αντίπαλης πολιτικής παράταξης.
Σε ερώτημα ωστόσο ποιο ποιον θα προτιμούσε ως «αντίπαλο» στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ απέφυγε να απαντήσει λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν μπορώ να απαντήσω, θέλετε να με προβοκάρετε. Δανείζομαι φράση του Μάο μεγάλη αναταραχή ωραία κατάσταση».
