Ντροπή: Το ΝΑΤΟ συγχαίρει ξανά την Τουρκία για την «Ημέρα Νίκης» της/σφαγή των Μικρασιατών Ελλήνων το 1922

30
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

H ΝΑΤΟϊκή Διοίκηση Χερσαίων Δυνάμεων (LANDCOM), με έδρα τη Σμύρνη, ανήρτησε στο λογαριασμό της συγχαρητήριο μήνυμα στην Τουρκία με αφορμή τον καθιερωμένο εορτασμό σήμερα, 30 Αυγούστου, της λεγόμενης «Ημέρας Νίκης», της επετείου δηλαδή που ξεκίνησε η επίθεση των κεμαλικών δυνάμεων και οδήγησε στην ήττα του ελληνικού Στρατού στο Μικρασιατικό Μέτωπο.

Στο μήνυμα της LANDCOM σημειώνεται: «Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στην Τουρκία για τη φιλοξενία μας αυτή την ξεχωριστή ημέρα. Από την ένταξή της στο ΝΑΤΟ το 1952, η Τουρκία έχει λάβει μέρος σε πολλές επιχειρήσεις και ασκήσεις και οι στρατιώτες της έχουν πάντα επιδείξει μεγάλο επαγγελματισμό και αποφασιστικότητα. Η Τουρκία και το ΝΑΤΟ είναι ισχυρότεροι και ασφαλέστεροι μαζί».

Παρόμοιο μήνυμα είχε αναρτήσει το ΝΑΤΟ και πέρυσι την ίδια ημέρα, προκαλώντας την αντίδραση της Αθήνας, με αποτέλεσμα να το διαγράψει στη συνέχεια.

Θρήνος στο βόλεϊ: Πέθανε ο Ντανιέλ Καστελάνι ο θρύλος της Αργεντινής και πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού

Το παγκόσμιο βόλεϊ και ο αθλητισμός της Αργεντινής θρηνούν…

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ