Η κρίση στον ΣΥΡΙΖΑ έχει μεταφερθεί και στα κομματικά του όργανα

19
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σκληρή κριτική ασκείται στη νέα διοίκηση του ραδιοσταθμού “105.5 Στο Κόκκινο” και ειδικά στον διευθυντή Αδάμ Γιαννίκο με αφορμή το απαγορευτικό, όπως λέει, σε δημοσιογράφους που έβγαιναν στον αέρα ως καλεσμένοι.

Φαίνεται ότι η απόφαση της διεύθυνσης να κόψει δημοσιογράφους που έβγαιναν ως καλεσμένοι στον αέρα του σταθμού επειδή κάνουν κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ, έχει προκαλέσει αντιδράσεις.

Μάλιστα, μιλάμε για δημοσιογράφους με αριστερό πρόσημο, που έχουν πολλά χιλιόμετρα στο πολιτικό ρεπορτάζ, ενώ η ματιά τους είναι ψύχραιμη απέναντι στα γεγονότα.

Παράλληλα ο διευθυντής του σταθμού διαγράφει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εργαζομένους του.

Τι είδους αντίδραση είναι αυτή;

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ