Τριήμερο στις Σπέτσες: Το παρασκήνιο, το κυνήγι των καμερών και ο αυστηρός Πολάκης

22
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

To τριήμερο των Σπετσών κατά κοινή ομολογία των βουλευτών που συμμετείχαν πήγε καλύτερα από το αναμενόμενο… Στόχος του ήταν, άλλωστε η  ενότητα και η επανεκκίνηση του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ.

Πίσω από τις κλειστές πόρτες του αρχοντικού  του προέδρου όλα λειτούργησαν υποδειγματικά. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Θεόφιλος Ξανθόπουλος, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90, 1 αναφέρθηκε σε 30 τεκμηριωμένες εισηγήσεις μέσα σε 20 ώρες πυκνού και ουσιαστικού έργου με ένα PowerPoint που προσέθεσε ζωντάνια στην παρουσίαση, με πολύ καλή ηλεκτρονική υποστήριξη, με συζητήσεις και ερωτήσεις και τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να διακόπτει, να παρεμβαίνει, να ζητά διευκρινίσεις και να δίνει οδηγίες.

Όλη αυτή η διαδικασία φαίνεται ότι «έδεσε» την Κ.Ο., αφού ήπιαν καφέ, φάγανε και τραγουδήσανε μαζί. «Δεθήκαμε και δημιουργήθηκε μεταξύ μας ένα πολύ θετικό κλίμα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και δημόσια στον Στέφανο και στον Τάιλερ που άνοιξαν το σπίτι τους, μας δέχτηκαν μας πρόσφεραν μια πολύ καλή φιλοξενία».

Σύμφωνα με κάποιους εκ των βουλευτών  το τριήμερο αυτό ο Στέφανος Κασσελάκης απέκτησε βουλευτές “καμικάζι” που θα έκαναν τα πάντα για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον ίδιον.

Ο κ. Κασσελάκης ζήτησε ακόμη να υπάρχει συζήτηση και ώσμωση για όλα τα θέματα του ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό μία ενιαία γραμμή χωρίς παραφωνίες και ξεκαθάρισε ότι δεν διαπραγματεύεται θέματα της άμυνας και της ισότητας και των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων.

Παίζοντας τη γάτα… με το ποντίκι

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απέφυγε επιμελώς έστω και ένα καρέ αφήνοντας τα «πρωινάδικα» χωρίς υλικό, αφού περίμεναν να εξασφαλίσουν κάποιο πλάνο τόσο από τον ίδιον όσο και από τον Τάιλερ.

Η παρουσία του Τάιλερ ήταν απολύτως διακριτική και εμφανίστηκε στους βουλευτές μόνο κατά τη διάρκεια της υποδοχής τους στο αρχοντικό και την ώρα του δείπνου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί βουλευτές συνεννοήθηκαν μαζί του στα ελληνικά, αφού είναι σε διαδικασία εντατικών μαθημάτων ελληνικών.

Από τις κάμερες ξέφυγαν και  η βουλευτής Β’ Πειραιά, Νίνα Κασιμάτη, η οποία κατέφθασε πολύ νωρίς το πρωί στο νησί των Σπετσών και κατευθύνθηκε προς το σπίτι του Στέφανου Κασσελάκη από διαφορετικό λιμάνι αλλά και η βουλευτής Δυτικού Τομέα, Ρένα Δούρου, η οποία κατέπλευσε στο παλιό λιμάνι των Σπετσών και κατόπιν επιβιβάστηκε σε ταξί, σύμφωνα με πληροφορίες.

ΆΛλωστε, και ο  βουλευτή του κόμματος, Παύλος Πολάκης επέπληξε τα ΜΜΕ στη «γραμμή Νταλάρα», λέγοντας ότι «ταιριάζουν απόλυτα και με αυτό που κάνουν από χθες στις Σπέτσες!!» τα λεγόμενα του γνωστού τραγουδιστή, απέναντι σε διαπιστευμένους, πολιτικούς συντάκτες.

Όλοι οι βουλευτές έφυγαν με μία τσάντα που τους πρόσφερε ο δήμος Σπετσών με  ένα κουτί αμυγδαλωτά, ένα ενθύμιο του νησιού και ένα βιβλίο για τις Σπέτσες.

Μετά το δείπνο, στο μουσικό κομμάτι του τριημέρου πρωταγωνίστησαν η Καλλιόπη Βέττα, η οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με σπουδαίους δημιουργούς όπως ο Μίκης Θεοδωράκης ο Γιάννης Μαρκόπουλος ο Γιάννης Πάνος και ο Μίμης Πλέσσας και ο Σωκράτης Φάμελλος που τραγούδησαν και εισέπραξαν το θερμό χειροκρότημα όλων. Ένα από τα τραγούδια που ακούστηκαν ήταν το “Αυτή η νύχτα μένει” και η Κυριακή Μάλαμα, τομεάρχης πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ επιδόθηκε στον χορό και καταχειροκροτήθηκε.

Το δείπνο του Σαββάτου έγινε στην αγαπημένη ταβέρνα του Στέφανου Κασσελάκη, Το νερό της αγάπης και περιελάμβανε ψάρι και ζυμαρικά με σάλτσα.

Πάντως η εκδρομή, που απέδωσε καρπούς, θα επαναλαμβάνεται τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο…

Lidl Ελλάς: Επένδυση 7,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα στη Σκιάθο

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης του δικτύου της συνεχίζει με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ