Στο ερώτημα, γιατί ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε συναντήσει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο «εν κρυπτώ και παραβύστω» και έγινε γνωστό αρκετά 24ωρα μετά, δόθηκε η απάντηση με την… άρνηση.
Όπως γράφει η σημερινή στήλη του Κομισάριου, ούτε λαοσυνάξεις θα έχουμε, ούτε πορείες, ούτε συγκεντρώσεις, ούτε λαοθάλασσες (τύπου… Χριστόδουλου) από τη μέλη της εκκλησίας και τις μητροπόλεις ανά τη χώρα για το νομοσχέδιο που θα επεκτείνει το δικαίωμα του πολιτικού γάμου και στα ομόφυλα ζευγάρια.
Η Ιερά Σύνοδος είπε το προβλεπόμενο ιερό «όχι», ο Αρχιεπίσκοπος όμως δεν ενέκρινε καμία μορφή κινητοποίησης. Ακόμα και όταν ο Μητροπολίτης Μεσογαίας πρότεινε μια σιωπηρή πορεία με κεριά προς τη Βουλή, ο Ιερώνυμος δεν του απάντησε καν! Θα μοιραστούν φυλλάδια, θα πουν ό,τι πουν στους ναούς και έως εκεί.
Σημειώνεται ως «νίκη Μητσοτάκη», αν μη τι άλλο.
