Προ των εκλογών του Μαΐου το ακροδεξιό κόμμα των χριστιανοταλιμπάν ονόματι Νίκη και ο πρόεδρος του Δημήτρης Νατσιός (παπάς είναι φυσικά), είχαν φιλοτεχνήσει ένα προφίλ πως πρόκειται για την πολιτική εκπροσώπηση πλειοψηφικού τμήματος της ελληνική εκκλησίας. Λίγο αργότερα ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε πει, δημόσια, ότι «η εκκλησία δεν εκπροσωπείται από κόμματα».
Όπως γράφει στη σημερινή του στήλη ο Κομισάριος πέρασε το εξάμηνο, περνάει και ο γάμος ομόφυλων από τη Βουλή και ο Νατσιός παίζει το τελευταίο του χαρτί αλλά μάλλον κερδισμένη από όλη την κουβέντα βγαίνει η Ελληνική Λύση του Κυριάκου Βελόπουλου και όχι το Νίκη.
Που πλέον έχει πέσει κάτω του 2% σε δημοσκοπήσεις.
