Δεν βγήκε προς τα έξω αλλά τις προάλλες στην ΟΚ του ΠΑΣΟΚ έγιναν… μαλλιά κουβάρια αναφορικά με τη συζήτηση για το γάμο των ομόφυλων – και οι συστάσεις από τον Νίκο Ανδρουλάκη δεν αποδείχθηκαν αρκετές. Οι διαρροές περί ουσιαστικού και γόνιμου διαλόγου ήταν απλά για τα… μάτια του κόσμου.
Όπως γράφει στη σημερινή του στήλη ο Κομισάριος, oι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσουν τη συζήτηση για το επίμαχο θέμα αύριο, Τρίτη, καθώς στη συνεδρίαση εκφράστηκαν έντονες επιφυλάξεις και αντιρρήσεις από σειρά βουλευτών, οι οποίοι άφησαν ανοιχτό να απέχουν από την τελική ψηφοφορία στη Βουλή. Ο Ανδρουλάκης δεν θέλει, μεν, θέμα κομματικής πειθαρχίας αλλά απλά θα τους βάλει στη μαύρη λίστα…
