Θέμα ημερών είναι πλέον ο εσωκομματικός ανασχηματισμός στη Νέα Δημοκρατία. Η γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής Μαρία Συρεγγέλα σε συνεργασία με τον γενικό διευθυντή της ΝΔ, Γιάννη Σμυρλή έχουν ολοκληρώσει το βασικό πλάνο των σχετικών εισηγήσεων και απομένει πλέον η έγκριση από το πρωθυπουργικό γραφείο. Στόχος είναι η συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων γυναικών στο νέο οργανόγραμμα, αλλά και νέων ηλικιακά στελεχών.
Όπως αναφέρει η αποκαλυπτική στήλη του Κομισάριου, στο πλαίσιο αυτό ακούγονται έντονα τα ονόματα της βουλευτίνας Τρικάλων Κατερίνας Παπακώστα ως υπεύθυνης της γραμματείας Προγράμματος (διαδεχόμενη τον Χάρη Θεοχάρη), αν και η περίπτωσή της είναι περίπλοκη, αφού δεν είναι λίγοι εκείνοι που την συγκαταλέγουν στα φαβορί για τη θέση της Μαρίας Κεφάλα, στο ενδεχόμενο που η υφυπουργός Οικογένειας και Ισότητας επιλέξει να τραβήξει μέχρι τέλους το σκοινί της διαφοροποίησης σε ό,τι αφορά στον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών.
Στο ίδιο κάδρο τοποθετείται η τέως δήμαρχος Κέρκυρας Μερόπη Υδραίου (πιθανώς για την γραμματεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης), καθώς και η στενή συνεργάτιδα του Νίκου Χαρδαλιά, Έλενα Ράπτη. Η μεγάλη έκπληξη δεν είναι άλλη από την ολική επαναφορά στα νεοδημιοκρατικά δρώμενα της Φωτεινής Πιπιλή, οι οποία θα αναλάβει καθήκοντα κοινωνικών ζητημάτων.
