Από το σαμαρικό περιβάλλον μαθαίνω πως σύντομα θα υπάρξει διαρροή ή δήλωση ως απάντηση στην Ντόρα Μπακογιάννη. Αφορμή η ατάκα της αδερφής του πρωθυπουργού, φαρμακερή βεβαίως βεβαίως, τις προάλλες στον ΣΚΑΪ ότι «τη μόνη φορά που το κέντρο έφυγε από την ΝΔ το κόμμα πήρε 18%».
Όπως γράφει η αποκαλυπτική στήλη του Κομισάριου, όντως, το 2012 (με τον Αντώνη Σαμαρά αρχηγό και… αντιμνημονιακό ακόμη) 18,85% είχε καταγράψει τότε η Νέα Δημοκρατία. Συνεχίζεται λοιπόν η υπόγεια κόντρα μεταξύ Σαμαρά και Ντόρας.
Ο πρωθυπουργός δεν θα λάβει, φυσικά θέση, αλλά κάτι κινήσεις τύπου Εύης Χριστοφιλοπούλου, δείχνει προς τα πού πάει το πράμα: κεντρικά!
