Η Ντόρα έκανε έξω φρενών τον Σαμαρά…

1
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Από το σαμαρικό περιβάλλον μαθαίνω πως σύντομα θα υπάρξει διαρροή ή δήλωση ως απάντηση στην Ντόρα Μπακογιάννη. Αφορμή η ατάκα της αδερφής του πρωθυπουργού, φαρμακερή βεβαίως βεβαίως, τις προάλλες στον ΣΚΑΪ ότι «τη μόνη φορά που το κέντρο έφυγε από την ΝΔ το κόμμα πήρε 18%».

Όπως γράφει η αποκαλυπτική στήλη του Κομισάριου, όντως, το 2012 (με τον Αντώνη Σαμαρά αρχηγό και… αντιμνημονιακό ακόμη) 18,85% είχε καταγράψει τότε η Νέα Δημοκρατία. Συνεχίζεται λοιπόν η υπόγεια κόντρα μεταξύ Σαμαρά και Ντόρας.

Ο πρωθυπουργός δεν θα λάβει, φυσικά θέση, αλλά κάτι κινήσεις τύπου Εύης Χριστοφιλοπούλου, δείχνει προς τα πού πάει το πράμα: κεντρικά!

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ