«Κανένα σχόλιο». Με αυτές τις δυο λέξεις το Μέγαρο Μαξίμου απάντησε στα όσα είπε ο Αντώνης Σαμαράς στην ομιλία του στο νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών στη Βουλή. Όπως γράφει ο Κομισάριος στην αποκαλυπτική του στήλη, ο πρώην πρωθυπουργός στην… πύρινη ομιλία του άσκησε σκληρή κριτική στην κυβέρνηση όχι μόνο για το θέμα του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών αλλά και για το σύμφωνο φιλίας με την Τουρκία. Άφησε επίσης αιχμές κατά του πρωθυπουργού λέγοντας ότι η κυβέρνηση έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα.
Ο κ. Σαμαράς είπε ακόμα ότι το νομοσχέδιο αποτελεί θεμελιώδη ανατροπή του οικογενειακού δικαίου και πως οι επιπτώσεις του πάνε πολύ πιο πέρα. «Και για όλα αυτά η παράταξή μας δεν θα έπρεπε να το έχει φέρει προς ψήφιση. Εγώ δεν θα το ψηφίσω. Ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών δεν αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα», είπε μεταξύ άλλων.
Ωραία, τα είπε. Και πόσοι τον άκουσα; Ελάχιστοι!
Στην κυβέρνηση περίμεναν ότι ο πρώην πρωθυπουργός θα ήταν λάβρος κατά του νομοσχεδίου. Και πήραν τα μέτρα τους… Τα έδρανα στην πτέρυγα των «γαλάζιων» βουλευτών ήταν σχεδόν άδεια. Και αυτό παρότι στο βήμα μιλούσε ένας πρώην πρωθυπουργός του κόμματός τους.
Θεία δίκη. Κυριολεκτικά!
