Τελικά, έκανε πρόταση ο Στέφανος Κασσελάκης στον Κωνσταντίνο Αργυρό να είναι στη ευρωβουλευτική λίστα; Μάλλον… όχι, παρά τα όσα γράφονται κατά κόρον.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, όντως προ ημερών συνέφαγαν ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και ο σύζυγός του, Τάιλερ ΜακMπεθ, με τον γνωστό αοιδό σε ιδιαίτερο χώρο του εστιατορίου Kenko στη Νέα Σμύρνη.
«Ζήτησε να με γνωρίσει και δέχτηκα να τα πούμε» λέει ο είπε Αργυρός στο protothema.gr για το περιβόητο πλέον δείπνο, που ξεκίνησε με συζήτηση γνωριμίας για να σπάσει ο πάγος.
Ξεκάθαρος σε αυτό που πρεσβεύει, ο Αργυρός είπε: «Αν ένιωθα ότι μπορώ να βοηθήσω θα το σκεφτόμουν, αλλά προς το παρόν είμαι δοσμένος στη μουσική».
