Στην αποκάλυψη ότι πρόσφατα συνομίλησε με τον Αχιλλέα Μπέο, παρότι κατά καιρούς τον έχει προσβάλλει και έχει μιλήσει για εκείνον με πολύ υποτιμητικό τρόπο, προέβη ο Στέφανος Κασσελάκης.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στον Γιώργο Λιάγκα, στο Πρωινό, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε χαρακτηριστικά:
«Συνομίλησα με τον Μπέο πριν μία εβδομάδα. Είχαμε μία σύντομη συνομιλία με βίντεο. Δεν έχω σκοπό να εκδικηθώ κανέναν. Θέλω να ενώσω τον κόσμο, δεν θέλω να διχάσω. Το να εκδικηθούμε επειδή κάποιος είναι στη λάθος πλευρά της ιστορίας σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή όποιου άλλου ζητήματος, δεν είναι τρόπος…».
Όταν ρωτήθηκε τι ακριβώς συζήτησαν, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ είπε ότι ο δήμαρχος Βόλου «κατάλαβε ότι είμαι ακομπλεξάριστος και ανθρώπινος, σωστός».
