Τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για τη δημιουργία νέων φυλακών, στον Ασπρόπυργο, και τη μετεγκατάσταση των φυλακών Κορυδαλλού έβαλε ήδη μπροστά η κυβέρνηση.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, το όλο ζήτημα «τρέχει» ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Ανδρέας Νικολακόπουλος, με την προσδοκία να μπουν μπουλντόζες στον Κορυδαλλό, ώστε να δημιουργηθεί εκεί ένας μεγάλος πνεύμονας πρασίνου που θα αποδοθεί στους κατοίκους για χώρους άθλησης και αναψυχής.
Έτερος βασικός σκοπός του συγκεκριμένου έργου, είναι η αποσυμφόρηση και η διαμόρφωση ασφαλών συνθηκών κράτησης.
