Η ενεργειακή αναβάθμιση του Ζαππείου

4
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην πλήρη ενεργειακή του αναβάθμιση οδηγείται σύντομα το Ζάππειο Μέγαρο, καθώς, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το έργο θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, με κόστος που θα ανέλθει στα 8,1 εκατ. ευρώ.

Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, για να αποδίδονται πάντως τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, όλη η προσπάθεια, προκειμένου να πεισθούν οι αρμόδιοι φορείς ότι θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί άμεσα ένα από τα πλέον ιστορικά κτήρια της πρωτεύουσας, οφείλεται στην μέχρι πρότινος πρόεδρο της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, Χριστίνα Βαγενά

Ήταν δικές της οι ενέργειες, που έλαβαν την έγκριση του διοικητικού συμβουλίου για την προγραμματική σύμβαση με τη Μονάδα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων. 

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

Ρωσία: Πέθανε ο πρώην υπουργός Άμυνας Σεργκεί Ιβανόφ

Ο πρώην υπουργός Άμυνας της Ρωσίας και ειδικός απεσταλμένος…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ