Η ενεργειακή αναβάθμιση του Ζαππείου

4
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην πλήρη ενεργειακή του αναβάθμιση οδηγείται σύντομα το Ζάππειο Μέγαρο, καθώς, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, το έργο θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, με κόστος που θα ανέλθει στα 8,1 εκατ. ευρώ.

Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, για να αποδίδονται πάντως τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, όλη η προσπάθεια, προκειμένου να πεισθούν οι αρμόδιοι φορείς ότι θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί άμεσα ένα από τα πλέον ιστορικά κτήρια της πρωτεύουσας, οφείλεται στην μέχρι πρότινος πρόεδρο της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, Χριστίνα Βαγενά

Ήταν δικές της οι ενέργειες, που έλαβαν την έγκριση του διοικητικού συμβουλίου για την προγραμματική σύμβαση με τη Μονάδα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων. 

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ