Οι πρωτοβουλίες του Δήμου Αθηναίων για την απελευθέρωση του δημόσιου χώρου συνεχίζονται. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, την Τρίτη 5 Νοεμβρίου, ένα μικτό κλιμάκιο της Δημοτικής Αστυνομίας και της Τροχαίας προχώρησε σε επιχείρηση άρσης παρανόμως σταθμευμένων δικύκλων στο κέντρο της πόλης.
Όπως αναφέρθηκε, έγιναν 19 άρσεις δικύκλων με γερανό και βεβαιώθηκαν 20 παραβάσεις από τη Δημοτική Αστυνομία και 3 παραβάσεις σε δίκυκλα από την Τροχαία.
Συνολικά, από την έναρξη της δράσης έχουν πραγματοποιηθεί τέσσερις επιχειρήσεις (17/10, 22/10, 1/11, 5/11). Σε διάστημα τριών εβδομάδων, 76 δίκυκλα έχουν απομακρυνθεί από δημόσιους χώρους με γερανό της Τροχαίας, ενώ έχουν βεβαιωθεί 74 παραβάσεις παράνομης στάθμευσης που αφορούν δίκυκλα.
«Ο Δήμος Αθηναίων δεσμεύεται να συνεχίσει τις εβδομαδιαίες συντονισμένες δράσεις, στοχεύοντας στην ενίσχυση της κυκλοφοριακής ασφάλειας και της προσβασιμότητας στους δημόσιους χώρους της πόλης», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής.
