Δήμος Αθηναίων και Τροχαία προχώρησαν σε απελευθέρωση δημόσιων χώρων

Όπως αναφέρθηκε, έγιναν 19 άρσεις δικύκλων με γερανό και βεβαιώθηκαν 20 παραβάσεις από τη Δημοτική Αστυνομία
7
Νοέμβριος
2024
Δήμος Αθηναίων και Τροχαία προχώρησαν σε απελευθέρωση δημόσιων χώρων

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Οι πρωτοβουλίες του Δήμου Αθηναίων για την απελευθέρωση του δημόσιου χώρου συνεχίζονται. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, την Τρίτη 5 Νοεμβρίου, ένα μικτό κλιμάκιο της Δημοτικής Αστυνομίας και της Τροχαίας προχώρησε σε επιχείρηση άρσης παρανόμως σταθμευμένων δικύκλων στο κέντρο της πόλης.

Όπως αναφέρθηκε, έγιναν 19 άρσεις δικύκλων με γερανό και βεβαιώθηκαν 20 παραβάσεις από τη Δημοτική Αστυνομία και 3 παραβάσεις σε δίκυκλα από την Τροχαία.

Συνολικά, από την έναρξη της δράσης έχουν πραγματοποιηθεί τέσσερις επιχειρήσεις (17/10, 22/10, 1/11, 5/11). Σε διάστημα τριών εβδομάδων, 76 δίκυκλα έχουν απομακρυνθεί από δημόσιους χώρους με γερανό της Τροχαίας, ενώ έχουν βεβαιωθεί 74 παραβάσεις παράνομης στάθμευσης που αφορούν δίκυκλα.

«Ο Δήμος Αθηναίων δεσμεύεται να συνεχίσει τις εβδομαδιαίες συντονισμένες δράσεις, στοχεύοντας στην ενίσχυση της κυκλοφοριακής ασφάλειας και της προσβασιμότητας στους δημόσιους χώρους της πόλης», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής.

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ