Θεσσαλονίκη: Ανάβει η φλόγα της μνήμης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού

19
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, ανάβοντας τη «Φλόγα της Μνήμης», την Παρασκευή 19 Μαΐου, στις 11.00 το πρωί, στην πλατεία Αγίας Σοφίας.

 

Η εκδήλωση μνήμης του Δήμου Θεσσαλονίκης στον χώρο του Μνημείου της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, εντάσσεται στο πλαίσιο σχετικής επετειακής δράσης του «Δικτύου Πόλεων με κοινότητες απογόνων Ελλήνων της καθ’ ημάς Ανατολής» της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας. Το Δίκτυο περιλαμβάνει 56 δήμους και στόχος είναι η συμπερίληψη και των σχολείων, ώστε να καθιερωθεί “Ένας Μαραθώνιος Μνήμης”.

Σάρωσε το Ελληνικό η Toyota: Το 1-2 στο Ακρόπολις και το “Μυστικό” Όπλο Υδρογόνου που Έκλεψε την Παράσταση!

Η πρώτη Υπερειδική Διαδρομή που φιλοξενήθηκε χθες 25 Ιουνίου…

Ανατροπή που σώζει σπίτια: Το «κρυφό» πάγωμα επιτοκίων που ρίχνει από σήμερα τις δόσεις στον νόμο Κατσέλη

Η ραγδαία και παρατεταμένη αύξηση των βασικών επιτοκίων από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ