Δήμαρχος ζητά ΕΔΕ για αγροτικό γιατρό

20
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δεν υπάρχουν λόγια για τα όσα συμβαίνουν στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας. Σύμφωνα με καταγγελίες ο δήμαρχος Αιδηψού, Ιωάννης Κοντζιάς, ζητά Ένορκη Διοικητική εξέταση (ΕΔΕ) για αγροτικό ιατρό γιατί φόρτισε το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο του στο ιατρείο, το οποίο ωστόσο χρησιμοποιεί και για τη δουλειά του.

Σφοδρές  είναι οι αντιδράσεις για τις κινήσεις του δημάρχου με τις δημοτικές παρατάξεις «Λαϊκή Συσπείρωση» και «ΑλλάΖουμε τώρα», να εκδίδουν ανακοινώσεις.

Ειδικότερα η παράταξη “Λαϊκή Συσπείρωση” εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

” Ο Δήμαρχος κ. Κοντζιάς συνεχίζει τον κατήφορο… Ενώ είναι συνυπεύθυνος για τις μεγάλες ελλείψεις και τα οξυμένα προβλήματα του Κέντρου Υγείας και δεν έχει κάνει την παραμικρή κίνηση προς την κυβέρνηση, ανοίγει μέτωπο προς τους ιατρούς.

Καταγγέλλει και προκαλεί Ένορκη Διοικητική εξέταση (ΕΔΕ) για αγροτικό ιατρό γιατί φόρτισε το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο του στο ιατρείο, το οποίο άλλωστε χρησιμοποιεί και για τη δουλειά του.

Η απαράδεκτη αυτή κίνηση δείχνει πως το βαρέλι όχι απλά δεν έχει πάτο αλλά και ότι ο αντιλαϊκός «κατήφορος» είναι μακρύς!!”

Η ανακοίνωση αναφέρει επίσης:

” Το θέμα συνδέεται με τα γενικότερα ζητήματα της υγείας στην περιοχή, και αποτελεί ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ, την ίδια ώρα που οι ιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό δίνουν αγώνα για την υγεία στο τόπο μας, χωρίς επαρκείς απολαβές, χωρίς επαρκή μέσα, ο Κοντζιάς και η Δημοτική αρχή, να επιτίθενται στον ιατρό γιατί φόρτισε το αυτοκίνητό του.

Την ίδια στιγμή ο Δήμος έπρεπε να έχει σημεία φόρτισης, θα έπρεπε στους ιατρούς που έχουν συνεχείς μετακινήσεις να χορηγείται χιλιομετρική αποζημίωση. Είναι δίκαια η αγανάκτηση που εκφράζουν με τις τοποθετήσεις – ανακοινώσεις τους οι Ιατροί του ΚΥ, οι αγροτικοί Ιατροί, αλλά και ο ίδιος ο Ιατρός.”

Η ανακοίνωση της Παράταξης «ΑλλάΖουμε τώρα»

Μετά την επ’  αυτοφώρω σύλληψη του αγροτικού γιατρού για ρευματοκλοπή (για υπηρεσιακούς λόγους σύμφωνα με δήλωση του),πιστεύουμε ότι όλα βαίνουν καλώς στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας.

Η δημοτική αρχή δεν αφουγκράζεται τις κραυγές αγωνίας των γιατρών, των νοσηλευτών και των δημοτών για την άθλια κατάσταση του ΚΥ Ιστιαίας. Αντί ο κ.Δήμαρχος να πρωτοστατεί στις προσπάθειες για αξιοπρεπείς παροχές υγείας….ΕΔΕ στον γιατρό!!!!

Δε βλέπουμε κ. Δήμαρχε να διαθέτετε τα ίδια αντανακλαστικά και στους εργολάβους που παραδίδουν έργα κάκιστης ποιότητας. Δυστυχώς έχει χαθεί το μέτρο.

Στεκόμαστε δίπλα στους γιατρούς και στο νοσηλευτικό προσωπικό και τους ευχαριστούμε για τον αγώνα που δίνουν.

Ζητούμε το αυτονόητο, ένα Κέντρο Υγείας που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των δημοτών.

Με εκτίμηση

Γιάννης Μαραγιάννης

Η αιχμηρή απάντηση του Δημάρχου

Ο Δήμαρχος Αιδηψού, Γιάννης Κοντζιάς,  σε μια αιχμηρή του ανάρτηση, αναφέρει ότι ο γιατρός φορτίζει το πολυτελές του Tesla και κάνει ρευματοκλοπή από το δημοτικό ιατρείο.

Ολόκληρη η ανάρτηση:

«Φωνάζει ο κλέφτης;»

Πριν μέρες, ασθενής του ιατρείου στα Λ. Αιδηψού κατήγγειλε τη φόρτιση πολυτελούς ι.χ. αυτοκινήτου (TESLA) που ανήκει σε γιατρό, στέλνοντας μου τη φωτογραφία της ανάρτησής μου.

Μετά από επικοινωνία μου με τη διευθύντρια του Κ.Υ. , ο γιατρος δέχθηκε εντολή να διακόψει τη φόρτιση, πράγμα που προφανώς δεν έκανε, αφού θεωρεί ότι είναι υποχρέωση των δημοτών να του εξασφαλίζουν δωρεάν φορτίσεις.

Μετά από δεύτερη καταγγελία δημότη, έφτασα στο ιατρείο και υποχρέωσα το γιατρό να διακόψει τη φόρτιση.

Δυστυχώς αντί να συνοδεύει την πράξη της ρευματοκλοπής, η ντροπή και η αναγνώριση του λάθους, οι συνάδελφοί του προβαίνουν σε ανακοινώσεις στήριξης αυτού που έκλεβε ρεύμα από το αγροτικό ιατρείο Λ. Αιδηψού, προσπαθώντας να συνδέσουν με την πράξη αυτή τα σοβαρά ζητήματα της δημόσιας υγείας.

Προφανώς το ξεχείλωμα δεν έχει προηγούμενο.

Απλά ντροπή.

 


Στην ανάρτηση του Δημάρχου όμως υπάρχει, και η απάντηση του γιατρού που καταγγέλλει τον δήμαρχο ότι διέκοψε εξέταση ασθενή και φώναζε ότι ο γιατρός διέπραττε ρευματοκλοπή. Ενώ, την επόμενη μέρα όπως καταγγέλλει ο γιατρός, ο δήμαρχος προέβη σε προσωπική καταγγελία εις βάρος του στο υπουργείο υγείας με υβριστικούς χαρακτηρισμούς κάτι που έχει φέρει σαν αποτέλεσμα να κινηθεί ΕΔΕ προς το πρόσωπο του.

Ολόκληρη η απάντηση του γιατρού:

Αισθάνομαι την ανάγκη να ακουστεί και η δίκη μου πλευρά καθώς υπάρχει κίνδυνος παραπληροφόρησης και στοχοποίησης στο άτομό μου.

Στις 31/1 και έχοντας μόλις επιστρέψει από 24ωρη εφημερία από το ΚΥ Ιστιαίας για να συνεχίσω την εργασία μου στο ΠΙ Λ Αιδηψού περίπου στις 10πμ (ακόμη 6 ώρες συνεχόμενης εργασίας ) με το ηλεκτρικό μου ι.χ ( επιδοτούμενο από την πολιτεία και αγορασμένο με χρήματα από την προϋπηρεσία μου και προσωπικό δάνειο). Αφού έφτασα , δέχτηκα τηλεφώνημα από την διευθύντρια του Κ.Υγείας Ιστιαίας ότι θα πρέπει να μεταβώ αργότερα εκ νέου στο ΚΥ Ιστιαίας να παραλάβω εξοπλισμό για το ιατρείο Αιδηψού καθώς από πρόσφατη παραίτηση προηγούμενου ιατρού υπήρχαν σαφείς ελλείψεις σε αναλώσιμα.

Για το σκοπό αυτό έκρινα απαραίτητη τη μερική φόρτιση του οχήματος προκειμένου να ξαναμεταβώ το απόγευμα στην Ιστιαία μετά τη δουλειά για να μεταφέρω ιατροφαρμακευτικό εξοπλισμό πίσω στο ιατρείο Αιδηψού εκτός του ωραρίου μου ,αντί να δηλώσω αδυναμία .Η εναλλακτική ήταν να κλείσω για λίγη ώρα το ιατρείο ,να επιστρέψω στο σπίτι που ενοικιάζω για να αφήσω το όχημα να φορτίζει και έπειτα να γυρίσω περπατώντας στο ιατρείο για να κάνω την δουλειά μου ,καθώς στην πόλη των Λ. Αιδηψού δεν υπάρχει κανένας σταθμός ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως προβλέπει η αντίστοιχη νομοθεσία.

Όσον αφορά στο κόστος της φορτισης και για να μην Δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, το ρεύμα που χρησιμοποιήθηκε από τις 10 έως περίπου 1 παρά οπότε και αποσυνδέθηκε από την πρίζα είναι 8 κιλοβατώρες – φορτίζει με 8A – με κόστος περίπου 0.19 ευρώ η KWh δηλαδή περίπου μόλις 1.5 ευρώ !

Η πραγματική αλληλουχία των γεγονότων είναι η εξής. Ενημερώθηκα τηλεφωνικά στις 12.35 από την διευθύντριά μου για την επικείμενη καταγγελία για ‘ρευματοκλοπή’ .Εκείνη την στιγμή εξέταζα ασθενή και θεώρησα σωστό να ολοκληρώσω την εξέταση του ασθενούς πριν προβώ στην αποσύνδεση του οχήματος από την πρίζα .Περίπου 5 λεπτά αργότερα η εξέταση διεκόπη από κάποιον που δεν γνώριζα εξ όψεως και από τους παρευρισκόμενους έμαθα αργότερα ότι είναι ο δήμαρχος. Ο ίδιος διακόπτοντας την εξέταση , απευθύνθηκε σε μένα από το παράθυρο του ιατρείου λέγοντάς μου : κάνεις ρευματοκλοπή .Τότε ενώπιον του και της συναδέλφου μου, αποσύνδεσα το καλώδιο από το εσωτερικό του ιατρείου και αμέσως βγήκα έξω για να του εξηγήσω ότι φόρτιζα για καθαρά υπηρεσιακή χρήση και όχι για προσωπική όμως είχε ήδη αποχωρήσει, όποτε λογικά θεώρησα το θέμα λήξαν .

Ωστόσο την επόμενη ημέρα ,ο δήμαρχος προέβη σε προσωπική του καταγγελία σε βάρος μου στο υπουργείο υγείας με υβριστικούς χαρακτηρισμούς για το άτομο μου για την οποία βρίσκεται υπό εξέλιξη ΕΔΕ ώστε να διαλευκανθεί το γεγονός.

Θεωρώ προφανές ότι για να προσφέρει ένας ιατρός τις υπηρεσίες του στους συνανθρώπους του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χρειάζεται περιβάλλον ηρεμίας, κατανόησης και στήριξης και να μην αναλώνεται σε τέτοια θέματα .

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ