Θεσσαλονίκη: Βούλιαξε από κόσμο αλλά και… σκουπίδια η Βασ. Ηρακλείου την Τσικνοπέμπτη  

8
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Βούλιαξε από κόσμο χθες η οδός Βασιλέως Ηρακλείου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, για τον εορτασμό της Τσικνοπέμπτης.

Από νωρίς το μεσημέρι μέχρι αργά το βράδυ στήθηκε ένα μεγάλο γλέντι με σουβλάκια, άλλα εδέσματα δυνατή μουσική αλλά και άφθονο αλκοόλ, προκειμένου μικροί και μεγάλοι ντυμένοι με τις αποκριάτικες στολές τους να διασκεδάσουν με την ψυχή τους.

Το μεγάλο γλέντι όμως στην οδό Βασιλέως Ηρακλείου άφησε πίσω του μεγάλο όγκο απορριμμάτων.

Μόλις το μεγάλο πάρτι ολοκληρώθηκε, οι υπηρεσίες καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης έπιασαν αμέσως δουλειά και περισυνέλλεξαν τα απορρίμματα που είχαν κατακλύσει τον δρόμο και τα πεζοδρόμια.

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ