Σε πρόσφατη σύσκεψη της «Συντονιστικής Επιτροπής για το δρόμο Πλατυγιάλι – Αγρίνιο – Καρπενήσι – Λαμία» αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Κυριακή 31 Μάρτιου 2024 και ώρα 11:00 π.μ. στην είσοδο του Αγρινίου στον κόμβο Τσίγκα (Intersport) με θέμα την αδράνεια που υπάρχει για το Αγρίνιο-Καρπενήσι.
Το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο αποτελεί τμήμα του αναγνωρισμένου διευρωπαϊκού οδικού άξονα Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία.
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο karvasaras.gr
