Μια ξεχωριστή δράση μοιράστηκαν τα μέλη της Ακτίνας Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου με τους μικρούς μαθητές του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου στη Γαβαλού.
Με πρωτοβουλία της Ακτίνας καθαρίστηκε ο αύλειος χώρος του σχολείου και φυτεύτηκαν νέα λουλούδια. Στους μικρούς μαθητές προσφέρθηκαν καπέλα και παιχνίδια από τους εθελοντές του Δήμου Αγρινίου.
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο karvasaras.gr
