Την παρέμβαση του δημάρχου Αθηναίων Χάρη Δούκα προκάλεσε το περιστατικό με τους ανήλικους μαθητές που μέθυσαν σε μπαρ στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, με αποτέλεσμα δεκάδες νεαρά άτομα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο.
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, σε δήλωσή του για το νυχτερινό κλαμπ στη Λ. Βουλιαγμένης, αναφέρει: «Θα αντιμετωπίσουμε σκληρά κάθε παρανομία στην Αθήνα. Όποιον και εάν αφορά, όποιος και εάν εμπλέκεται.
Αύριο στο Δημοτικό Συμβούλιο εισηγούμαι το κλείσιμο του συγκεκριμένου μπαρ στη Βουλιαγμένης.”
Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος Αθηναίων σε χθεσινή ανακοίνωση ανέφερε τα κάτωθι:
«Ο Δήμος Αθηναίων έχει επιληφθεί του θέματος που αφορά το νυχτερινό κλαμπ στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, που χορήγησε αλκοόλ σε ανηλίκους. Θα προβεί άμεσα στις προβλεπόμενες νόμιμες ενέργειες σε σχέση με τις πράξεις που διαπιστώθηκαν, σε συνεννόηση και με την Ελληνική Αστυνομία».
